ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

סובלת משיער דליל? אפשר וכדאי לטפל / שירי ברנר

דבר הידוע לכל אישה נשואה הוא שיופיה של אישה, השמור לבעלה, מתבטא באופן מובהק בשיער ראשה. לכן, נשים רבות חשות מתוסכלות כשהן מגלות ששערות ראשן מתדללות ונושרות. בין אם מדובר באפקט שנוצר כתוצאה מכיסוי הראש ובין אם מדובר בתופעה הורמונלית הקשורה גם לרמות מתח ולחץ בחיים האישיים, התסכול הוא אותו תסכול, והרצון לטפל בבעיה קיים בהחלט. ד"ר ענת אלקין PhD מציעה לנו שיטת טיפולים המתמקדת בגורמי נשירת השיער ומטפלת בהם באופן נקודתי.

סובלת משיער דליל? אפשר וכדאי לטפל / שירי ברנר
pixbay





"שקר החן והבל היופי, אך אישה יראת השם היא תתהלל בחן וביופי שלה השמורים לעיני בעלה ובני ביתה". אחרי הכל, מי מאתנו לא רוצה להרגיש יפה בעיני עצמה ובעיני בעלה? מדובר באחת מאבני היסוד של חיי הנישואין. עד כדי כך שאפילו ר' עקיבא קבע שאחת העילות שהופכות גירושין ללגיטימיים היא "מצא אחרת נאה הימנה".

דבר נוסף שידוע לכל אישה נשואה הוא שיופיה של אישה, השמור לבעלה, מתבטא באופן מובהק בשיער ראשה. לכן, נשים רבות חשות מתוסכלות כשהן מגלות ששערות ראשן מתדללות ונושרות. בין אם מדובר באפקט שנוצר כתוצאה מכיסוי הראש ובין אם מדובר בתופעה הורמונלית הקשורה גם לרמות מתח ולחץ בחיים האישיים, התסכול הוא אותו תסכול, והרצון לטפל בבעיה קיים בהחלט.

ד"ר ענת אלקין PhD,היא מנכ"ל ובעלים של חברת Hair and Body solution
חברה לבריאות ואסתטיקה רפואית, מספרת שעד היום הגיעו אליה מאות רבות של נשים שסבלו משיער דליל ומבעיות הורמונליות, שהביאו לנשירת שיער. לדבריה, הנשים הסובלות מן הבעיה הזאת לא לבד בצרה. "יש הרבה נשים צעירות עם שיער דליל ובעיות הורמונליות והרבה נשים שסובלות ממחלות קרקפת שנגרמות ממתח ומלחץ. במקרים רבים, הגוף תוקף את עצמו ונוצרים כמו עיגולי קרחת בקרקפת. זה נגרם ממתח, מסטרס, מטראומות ומכל מיני מצבים נפשיים", ציינה והוסיפה כי שמה לב שבתקופה האחרונה חלה עלייה במספר הנשים הסובלות מן התופעה הזאת.


לפני ואחרי- שיער



ריסים לפני ואחרי


שיטת הטיפול מתמקדת בגורמי נשירת השיער ומטפלת בהם באופן נקודתי. אבחון הגורמים הללו נעשה באמצעות בדיקת דם וסריקת מערכות. הבדיקה סורקת בדיוק מרבי את כלל מערכות הגוף ומאפשרת לאבחן ולהתאים טיפול פנימי ותרכובות צמחים בהתאמה אישית. אם המצב הוא כזה שזקיקי השיער עדיין פעילים אך פעולתם מואטת וחלשה - נבצע טיפול שיקום לשיער: זהו טיפול המשלב חומרים מזינים טבעיים, המוחדרים לעור הקרקפת, בשילוב טכניקות להמרצת זרימת הדם וחילוף החומרים, חיטוי הקרקפת ומיקרו הזרקות של פורמולות צמחים טהורות, פפטידים (מזותרפיה) ולעיתים אף זריקות של דם עצמי. זה ללא ספק אחד מן היתרונות של הנטורופתיה, שמהווה בסיס לחלק ניכר מן הטיפול. אולם לא מדובר רק בטיפול פסיבי. המטופלות נדרשות גם לאמץ שינויים תזונתיים ושינויים באורח החיים. כך למשל, אם מדובר במי שלא עשתה כל פעילות גופנית – יומלץ לה להתחיל בפעילות שכזו.


לפני ואחרי - פנים


"ברגע שאנחנו מטפלים בקרקפת אנחנו לא מטפלים רק בה או רק בה ובשיער שלנו, אלא מאזנים את הגוף כולו. אנשים לפעמים מגיעים אליי עם תסמינים מסוימים כמו בעיות בקיבה, נפיחויות, כאבי בטן, סחרחורות או דלקות כואבות בגוף, עייפות כרונית או הזעה – במהלך 4.5 חודשי הטיפול אנחנו מצליחים לעזור להם ולהביא להקלה גם בתסמינים הללו", מסבירה ד"ר אלקין. לדבריה, מלבד טיפול בשיקום השיער ובמחלות קרקפת כמו אקזמות, פסוריאזיס ועוד, ניתן לטפל בקליניקות שלה גם בכל מה שקשור לעור – לטקסטורה של העור, לפיגמנטציה ולגמישות שלו. מדובר בטיפולי רפואה אסתטית המבוצעים על ידי רופאים ורופאות מומחים.

מה רמת הקשר שיש לך עם המטופלות?

"חייב להיות קשר נפשי ואמון מוחלט בין המטופלת לבין המטפלת. אם המטופלת לא סומכת על המטפלת – מאוד בעייתי לעשות טיפול. ברור שהמטופל חייב לסמוך על המטפל, על הידיים שלו ועל הידע שלו", הסבירה ד"ר אלקין והוסיפה כי יש פה גם עניין רוחני ונפשי. "אתה שומע מהמטופל במהלך הטיפול מה מפריע לו בחיים ולפי זה ניתן לדעת איך לכוון אותו לפעול לטובת עצמו".

מלבד טיפולי השיער ניתן לעשות בקליניקות של ד"ר ענת אלקין גם טיפולי פנים ומילוי קמטים. טיפולי הפנים מבוצעים על ידי רופא בעל ניסיון של מעל ל-20 שנה והם כוללים זריקות בוטוקס, מילוי קמטים בחומצה היאלורונית, מתיחת פנים בחוטים, כמו גם טיפולי פנים לא פולשניים הנעשים בהתאמה אישית.

התקשרי עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות 5354*

Hair and Body solution אשדוד – שד' ירושלים 18 ת"א - יגאל אלון 157 אור עקיבא – התבור 9

לפרטים >>>
נשירת שיער שיער דליל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד