ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

איווט מסית: "בזמן שבנינו מסכנים חייהם"

שר הבטחון אביגדור ליברמן, מנצל את המהומות במאה שערים ומגיב: "בזמן שמיטב בנינו ובנותינו מסכנים את חייהם בהגנה על המולדת, חבורה קיצונית, אלימה ואנטי ציונית מנסה לסכל את גיוס החרדים לשורות הצבא"

ליברמן. צילום: פלאש90
ליברמן. צילום: פלאש90



שר הבטחון איווט ליברמן ניצל את המהומה שהתרחשה סביב ביקורו היום (שני), כדי להסית נגד חרדים.

"בזמן שמיטב בנינו ובנותינו מסכנים את חייהם בהגנה על המולדת, חבורה קיצונית, אלימה ואנטי ציונית מנסה לסכל את גיוס החרדים לשורות הצבא. בושה", אמר.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', כוחות משטרה גדולים הגיעו בשעה האחרונה לשכונת מאה שערים בירושלים, שם נכנסו למשרד ועד ההצלה של הקיצוניים המסייעים לבחורי ישיבות שלא להתגייס לצה"ל.

במהלך פשיטת המשטרה, עשרות תושבים מקומיים התקלו מחוץ למבנה בו שוכן משרד "מרכז ההצלה" וקראו קריאות נגד השוטרים, יידו לעברם מכל הבא ליד, בהם אבנים, חפצים, מוטות ברזל וביצים. למקום הגיעו כוחות נוספים שפיזרו את מפירי הסדר.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי מדובר בחקירה של משטרת ירושלים בעקבות ההסתה ואלימות נגד חיילים ומתגייסים לצה"ל. במסגרת כך בית משפט השלום בירושלים נתן צו לחיפוש במשרדי 'מרכז ההצלה' משם כאמור החרימו ציוד מחשבים ומסמכים.

שישה חשודים בהפרות הסדר ואלימות, נעצרו על ידי כוחות המשטרה שהוזעקו למקום בעקבות המהומה שנוצרה. עם יציאת השוטרים מהמבנה שברחוב חברת ש"ס וסיום ביצוע הצו, נמשך ידוי האבנים והפרות הסדר האלימות.

קודם לכן, שר הבטחון אביגדור ליברמן הגיע לנחם את הרב אלימלך פירר היושב שבעה על אחותו. עם הגיעו הותקף ליברמן בצעקות ע"י תושבים מהשכונה - וחולץ. במהלך המהומות נפגעה ילדה בת 8 בראשה, מאבן שהושלכה.
ליברמן מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד