כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הזמר על דרעי: "מרגיש רע עם החקירות של אחותי וגיסי" • האזינו

גיסו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין הבוקר ל'קול ברמה' והתייחס לחקירות של אריה ויפה אחותו: "אני מרגיש רע עם החקירות. זו רדיפה" ומה הגיב על פגישתו עם היריב של דרעי - בני אלבז? • האזינו

השר דרעי בדרכו לחקירה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
השר דרעי בדרכו לחקירה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בצל הפגנת התמיכה בראש הממשלה שתתקיים הערב (רביעי), בגני התערוכה בתל אביב וחקירות השר אריה דרעי, התראיין הבוקר ברדיו 'קול ברמה' אחיה של יפה דרעי, הזמר מישל כהן שהגיע לישראל מארה"ב לחופשה קצרה.

כהן התייחס להשתתפותו כזמר בהפגנה במוצ"ש האחרון נגד היועמ"ש מנדלבליט בפתח תקוה ואמר לצמד המגישים דודי שוומנפלד ויקי אדמקר: "הזמינו אותי להופיע בהפגנה נגד היועמ"ש במוצ"ש ושרתי שם שירי מחאה נגד הממשלה אבל אין לי שום עמדה פוליטית ושום אג'נדה, אף אחד לא ידע שאני גיס של השר דרעי ולא התכוונתי כלל לאף אחד". כהן הוסיף ואמר כי "אחד התורמים שילם לו על ההופעה".

כשנשאל על התחושה במשפחת דרעי לחקירות החוזרות ונשנות של גיסו אריה דרעי, השיב: "אני מרגיש רע עם החקירות של אחותי וגיסי. זו רדיפה, כבר שנים עושים לו בלגן על כל דבר".

"אני הייתי מעדיף לא להביע דעה. אני לא מכיר את הדברים מקרוב. אני מאזין כמו כולם בחדשות. זה אותי לא מעניין. אני לא נכנס לדברים האלו. אני אוהב אותם הם משפחתי וזהו".

לסיום שאל אדמקר את מישל, האם פגש בניו יורק את בני אלבז? כהן השיב: "כן יצא לי לפגוש אותו ונאי מעדיף לא לדבר על אף אחד, מעדיף להתראיין על דברים אחרים".

האזינו לראיון המלא:
מישל כהן אריה דרעי יפה דרעי חקירות קול ברמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד