ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

עם 40 כלות יתומות: כך חגג הנגיד בת מצווה לנכדתו

ביום ראשון האחרון התקיימה מסיבת בת מצווה ל-40 בנות יתומות, באולמי הדריה בירושלים. הרעיון נולד לאיש עסקים מארה"ב שחוגג בת מצווה לנכדתו, ורצה ששמחת הבת מצווה תערך ברב פאר והדר יחד עם בנות יתומות שישמחו יחד בשמחת נכדתו • בנות בת המצווה זכו לאירוע מושקע ושלל מתנות ומזכרות

עם 40 כלות יתומות: כך חגג הנגיד בת מצווה לנכדתו

 


ביום ראשון האחרון התקיימה ע"י ארגון 'זה לזה' מסיבת בת מצווה ל-40 בנות יתומות, באולמי הדריה בירושלי., הרעיון נולד לאיש עסקים מארה"ב שחוגג בת מצווה לנכדתו, ורצה ששמחת הבת מצווה תערך ברב פאר והדר יחד עם בנות יתומות שישמחו יחד בשמחת נכדתו.

בנות הבת מצווה קיבלו שוברי קנייה לקניית שמלה בחנויות האופנה של רשת Rachel h ושוברים לנעלים בחניות פמילי שוז ונעלי מרטי.



האירוע שהתחיל בשעות הצהריים והסתיים אל תוך הלילה, החל בשזירות פרחים ועיצוב תכשיטים. כל אחת מבנות בת המצווה הכינה לעצמה יחד עם המעצבת תכשיטים לכבוד היום השמח בחייה.

גם באוכל הושקעה מחשבה רבה שעם פתיחת השערים היה במקום בר פתוח מתוק, ובהמשך סעודה עשירה של דגים ובשר, המוכן תוך כדי האירוע ע"י שפים ידועים, וכלה במזנון של קינוחים מוופל בלגי המוכן במקום עם פנקייקים, פטיפורים, גלידות ועוד.

בחלק התורני של האירוע הופקדו המקובל הרה"ג ר' גמליאל רבינוביץ' והרב הראשי של בית שאן הרה"ג ר' יוסף יצחק לסרי, שנשאו דברים לבנות הבת מצווה ומשפחותיהן על גודל וחשיבות האירוע של כניסתן לעול מצוות.

הרבנית רוטנברג נשיאת הארגון "זה לזה", נשאה דברי חיזוק והתעוררות לבנות הבת מצווה, ועל גודל המעלה עם הגיעו ליום כה גדול.

על החלק האומנותי של הערב הופקדה מפעילה מיוחדת שהגיעה היישר מארה"ב בשביל האירוע ובעלה התקליטן, שהיו אמונים על החלקים האומנותיים של הערב.

בסיום האירוע קיבלו הבנות סט מחזורים מרהיב ועוד שלל של מתנות ומזכרות.

 






















בת מצווה יתומות מסיבה זה לזה מתנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד