א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

נתניהו בכנס: "מתנהל מסע ציד נגדי במטרה לבצע הפיכה שלטונית"

אלפי תומכי ליכוד בעצרת תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, בגני התערוכה בתל אביב. תומך חרדי ל'בחדרי חרדים': "באנו להגיד ששלטון מחליפים רק בקלפי". נתניהו בעצרת: "מתנהל נגדי מסע ציד - מנסים להפיל את הליכוד" דיווח מתעדכן

צילום: תומר נויברג, פלאש90
צילום: תומר נויברג, פלאש90



אלפי משתתפים בעצרת תמיכה בראש הממשלה בגני התערוכה בתל אביב הערב (רביעי).

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, נאם לפני האלפים ואמר: "הבאנו את מדינת ישראל למצב הטוב בתולדותיה, יודעים שאי אפשר להחזיר אותנו בקלפי. תקשורת הפייק ניוז פמפמה לנו במקהלה אדירה ואחידה כדרכה שאם לא ניסוג משטחי מולדת ישראל תהיה מבודדת ועזובה. הוא עקץ את אהוד ברק: "היה פעם ראש ממשלה, לא מאוד מוצלח. עם זקן חדש. דיבר על בידוד וצונאמי, אבל ישראל בפריחה מדינית חסרת תקדים - זרם הביקורים בארץ וזרם ההזמנות שלי לחו"ל חסר תקדים. אינספור מדינות".

ואז עבר ביבי לדבר על החקירות נגדו: "השמאל התקשורת - וזה אותו הדבר - מתגייסים למסע ציד אובססיבי חסר תקדים נגדי במטרה לבצע הפיכה שלטונית, ולכן הם מפעילים לחץ בלי פוסק שכדי שיגישו כתב אישום בכל מחיר. מייצרים אינסוף פרשיות וכותרות כדי שאולי משהו יתפוס, אם לא צוללות - אז סיגרים. עוד מעט התקשורת תדרוש להזמין את קאיה (הכלבה) לחקירה. לא יהיה כלום כי אין כלום".

עוד הוסיף: "עיתון הארץ פרסם הבוקר מאמר שהציע לי הצעת איתרוג - רק תיסוג מיו"ש ונרד ממך. אז הנה התשובה שלי: לא תודה!", וראש הממשלה סיים: "בבחירות הבאות לא נקבל 30 מנדטים, נקבל 40".

תומכי ליכוד הניפו שלטים האומרים: "שלטון החוק בשמאל זה צחוק", "התקשורת תלך כפרה על נתניהו". "תיק 1000 לילה ולילה".


צילום: יענקי פרבר

כנס הפתיחה אורגן על ידי יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן ואליו הגיעו מרבית השרים והח"כים של הליכוד.


נאום ביבי. צילום: יענקי פרבר

עורך דין משה תורג'מן, סגן יושב ראש מחוז מרכז בלשכת עורכי הדין, חרדי מאלעד, אומר ל"בחדרי חרדים": "כעורך דין אני אומר בבירור, מחליפים שלטון רק בקלפי, אין כזה דבר להדיח ראש ממשלה בגלל המלצה לכתב אישום, זה דבר שיכול לקחת שנה וחצי שנתיים, ואם הוא יורשע זה סיפור אחר, אבל עד אז הוא ישאר ראש ממשלה".

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, הגיב: "הערב נחצו כל הקווים. לראש הממשלה עומדת חזקת החפות, אבל מה שראינו הערב אינה הפגנת תמיכה בנתניהו אלא הפגנת תמיכה בשחיתות".

אהוד ברק הגיב בטוויטר: "‏החשוד מבלפור ממשיך להתבכיין. הליכודניקים הם אזרחים גאים וישרים. לא בובות. אין רדיפה, יש שחיתות. אין מנהיגות, יש פאניקה".

יצחק הרצוג הגיב: "‏מימין, מרכז ומשמאל יודעים כי הגיעה העת להחליפו. הציבור מאס מתחושת שלטון היחיד וסולד מהאיום בדברי רה"מ לדמוקרטיה החופשית הנאורה והבריאה של ישראל".



דוד ביטן ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד