י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

למה כדאי ללדת דווקא בשיבא?

ערוכים לכל תרחיש, הנגשה לנשים חרדיות על כל המשתמע מכך ועוד שירותים מיוחדים שיסבירו לך מדוע כדאי ללדת בשיבא. ראיון עם אורלי בן גדליה - סגנית אחות אחראית חדרי לידה שיבא

shautterstock
shautterstock



אין ספק שבלידה הפן המקצועי הוא הכי חשוב!

אנחנו בשיבא ערוכים ממש לכל תרחיש אפשרי, החל מלידה הכי קלה ועד למקרה הכי מורכב שיש. צוות המומחים שלנו הוא רב מערכתי, הוא נמצא פה 24/7 כדי לתת מענה לכל תרחיש אפשרי הדורש טיפול ביולדת וכמובן בעובר. חדרי הלידה שלנו גדולים וערוכים לטפל במגוון רחב של מקרים ואפשרויות בו זמנית. בכל רגע יש לנו בזמינות רופאים מרדימים, רופאי חירום, פגיה, טיפול נמרץ, חדרי ניתוח וצוותים מיוחדים בכוננות. צוות המיילדות הנפלא שלנו הוא מקצועי ואדיב ויעשה את הכל כדי להפוך את חווית הלידה להכי טובה שיש.

לאחרונה הנגשנו את השירות המיוחד שלנו גם לציבור החרדי. השינוי כולל ארוחות מפנקות וטעימות בכשרות בד"צ עדה חרדית, התייחסות לנושא השבת- התאמנו את עצמנו להלכה ולאווירת השבת של היולדת החרדית תוך שיתוף מלא של הצוות המקצועי והמנוסה שלנו שבקי ומתודרך בנוגע לדרישות הנוגעות לנתינת טיפול מכבד ורגיש בהתאמה גם ליולדת החרדית. זאת כחלק מהטמעת התפיסה הכוללת של שיבא כמרכז הרפואי הגדול בישראל הנותן מענה מותאם לכל האוכלוסיות.

איך אתם מתמודדים עם העומס הרב שנובע דווקא מהאמון של הנשים שרוצות ללדת במקום הכי מקצועי?

באמת, העובדה שרוצים לבוא וללדת דווקא פה אצלנו, מוכיחה את היותנו צוות מוביל וטוב שנותן מענה איכותי למרות העומסים. אנחנו ערוכים לזמני עומס ומתוגברים בצוות מאד גדול של בין 10-16 מיילדות במשמרת. יש לנו גם כוחות עזר גדולים ומיילדות שנמצאות בבית בכוננות, כך שבמידת הצורך אנחנו מתגברים בהן. כעת, כדי שנוכל להמשיך ולשמור על בטיחות היולדת ועל רמת שירות אדיבה ומקצועית תוך כדי מענה לדרישה הגוברת, אנו מרחיבים את חדרי הקבלה לחדרי הילדה ואת כל המעטפת של חדרי הלידה ובונים חדרי יחידה וחדרי השהיה חדשים ועוד.

אלו שירותים מיוחדים קיימים אצלכם בחדרי לידה?

אנו רואים חשיבות רבה לתת ליולדת לנהל את חווית הלידה על פי הציפיות והעדפות האישיות שלה תוך שמירה על בטיחות שלה ושל היילוד. מתוך מטרה זו אנו מעמידים בפניה אפשרויות מגוונות:

• מרכז לידה טבעית - שמאפשר לידה כמו בתנאים של בית, רק בתוך מסגרת בית החולים.
• אנו מאפשרים להכניס בעל או מלווה לחדר הניתוח בלידה קיסרית.
• אנו מאפשרים ניתוח ידידותי - כזה שמיד לאחר הלידה מניחים את התינוק על האמא ומאפשרים להם להיות קצת ביחד ולא לקחתו מיד לחדר הילודים.
• אנו מאפשרים 0 הפרדה - מצב שהתינוק כל הזמן צמוד לאמא, החל מאחרי הלידה ועד לשחרור, כולל בזמן הבדיקות, החיסונים והטיפולים שנעשים ליד מיטת היולדת ומול עיניה (אם מעוניינת).
• ניתן לבחור בביות מלא או בביות גמיש- כשהיולדת מחליטה אם וכמה היא רוצה, על פי שיקול דעתה.
• האמא מחליטה אלו טיפולים יינתנו לתינוק- אנחנו מיידעים בהמלצות של משרד הבריאות והאמא היא זו שבוחרת מה כן ומה לא.

טיפ אישי:
כשבאתי בעצמי ללדת את ילדיי, בקורס ההכנה ללידה אמרה לי המיילדת : תבואי בראש פתוח, תזרמי עם מה שיקרה בשטח, תבחרי מה שנכון לך באותו זמן. תראי מה טוב לך וכך תנהגי. את זה אני רוצה להעביר גם הלאה - זה סופר נכון.
שיבא בית חולים לידה הריון ולידה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד