י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הכירו: האפליקציה של הגאון הרב מאיר מאזוז

מקורביו של הגאון רבי מאיר מאזוז - ששיעורו השבועי המשודר כמידי שבוע במאות נקודות ברחבי הארץ ומועבר כאן בשידור חי באתר 'בחדרי חרדים' - משיקים אפליקצייה יחודית - 'אורו של מרן' • האפליקציה כבר נמצאת בחנות האפליקציות של גוגל, ובקרוב גם באפ סטור

צילומסך מתוך האפליקציה
צילומסך מתוך האפליקציה



הכירו - האפליקציה של הגאון הרב מאיר מאזוז: מקורביו של הגאון רבי מאיר מאזוז - ששיעורו השבועי המשודר כמידי שבוע במאות נקודות ברחבי הארץ ומועבר כאן בשידור חי באתר 'בחדרי חרדים' - משיקים אפליקצייה יחודית, 'אורו של מרן' הכוללת קטעים אקטואלים משיעוריו.

מדובר בהלכות יומיות מבית מדרשו של הרב, תשובות שהשיב הרב בהלכה בהנהגה והשקפה, וכמובן שידור חי וחוזר לשיעורו השבועי. כמו גם העלון השבועי הפופלרי 'בית נאמן' ניתן להורדה ישירה.

באפליקצייה ניתן לשלוח גם שאלות בהלכה לגר"מ מאזוז, לדברי מפעילי האתר והאפליקצייה, השאלות שיתקבלו יועברו לתלמידיו המובהקים של הגר"מ מאזוז, שישיבו על פי דעתו של הרב, כאשר שאלות חמורות ובקשות של ברכה יועברו אל הגר"מ מאזוז.

לפני מספר שבועות החלו בהרצת פלטפורמה של אתר אינטרנט, כאשר הערב הועלתה לראשונה אפליקצייה הנמצאת כעת בחנות האפליקציות של גוגל, ובקרוב גם באפ סטור.
הרב מאיר מאזוז אפליקציה שידור חי שאל את הרב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד