י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בניזרי מונה לעורך הראשי של 'יום ליום'

השר לשעבר הרב שלמה בניזרי, מונה לתפקיד העורך הראשי של 'יום ליום'. אומר ל'בחדרי': "אני חס וחלילה לא בא להתנגש בש"ס"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

 


השר לשעבר הרב שלמה בניזרי, מונה הערב (מוצ"ש), לתפקיד העורך הראשי של העיתון 'יום ליום'. 

נעמה עידן, הבעלים של החדשים של העיתון, נפגשה בשבוע שעבר מספר פעמים עם בניזרי, כשלבסוף הערב, סגרו שני הצדדים על התנאים.

בניזרי יהיה אחראי על התוכן שיתפרסם בעיתון, ויכתוב את מאמרי המערכת. במקביל בניזרי, ימשיך להגיש את תוכניתו השבועית 'חד וחלק' בתחנת הרדיו 'קול ברמה'.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', אומר בניזרי: "לאחר משא ומתן, סיכמתי הערב תנאים עם הבעלים החדשים של עיתון 'יום ליום', הגברת נעמה עידן. לפי התוכנית אני אשמש כעורך הראשי של העיתון, שיחייב אותי כמובן באחריות כללית על כל העיתון, כתיבת מאמרים וכל התווית מדיניות העיתון".

עוד אומר בניזרי ל'בחדרי חרדים': "אני חס וחלילה לא בא להתנגש בש"ס, ולא להילחם באף אחד. שנים כבר מציעים לי עבודות בכל מיני תחומים, משום שאני רוצה להמשיך ללמוד תורה ולזכות את הרבים, אבל פה יש לי הזדמנות לעסוק בנושא, וגם להמשיך ללמוד תורה ולזכות את הרבים. זה תחום שאני מבין בו ואעשה את זה בשמחה".

לסיום אומר בניזרי: "אני אייצג את ש"ס ואת עמדותיה בצורה שווה, ואמשיך להיות שופר של עולם התורה. זה לא הולך להיות שופר של אף מפלגה חדשה, אם זה יהיה כך אני לא אשאר שם, זה הולך להיות עיתון שיציג את המדיניות של הציבור החרדי".

כזכור, על רקע הקמת עיתון 'הדרך' בטאון עולם התורה הספרדי של ש"ס ועזיבת אנשי המפלגה את עיתון 'יום ליום', הודיע העורך של 'יום ליום' יצחק קקון על עזיבתו לאחר 23 שנה. 

הרב בניזרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד