י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הערבי תיעד לחבריו החרדים את חילולי השבת: "עושים מכם צחוק"

נכון שארבעה ח"כים הופקדו על צמצום העבודות בשבת על ידי רכבת ישראל, אבל המציאות בשטח היא שונה - דיבורים לחוד ומעשים לחוד • 'בחדרי חרדים' מציג שוב, תיעוד בלעדי מהעבודות בנתיבי איילון: "רמאות כזו – אני לא ראיתי" • צפו

הערבי תיעד לחבריו החרדים את חילולי השבת: "עושים מכם צחוק"



למרות העובדה ש'וועדת הארבעה' החרדית המורכבת מהח"כים, יואב בן צור, אורי מקלב, ישראל אייכלר ומיכאל מלכיאלי - הייתה אמורה לדאוג לצמצום עבודות התחזוקה הנעשות בשבת שלא לצורך על ידי רכבת ישראל, באישור משרד התחבורה ומשרד העבודה והרווחה, 'בחדרי חרדים' חושף שוב תיעוד בלעדי מהעבודות שהתבצעו בשבת האחרונה ושתועדו על ידי ישראלי ערבי ברחוב ההלכה בנתיבי איילון בת"א.



כזכור, זו הפעם השנייה שאותו בן המגזר הערבי מתעד את חילולי השבת על ידי רכבת ישראל. הפעם הקודמת הייתה לפני כ-20 יום, יממה לפני ישיבת ראשי הקואליציה שבה מינה ראש הממשלה בנימין נתניהו את ראש לשכתו יואב הורביץ לסיים את המשבר עם החרדים וכפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים'.

המתעד שעובד במשך ימות השבוע במוסד חרדי - תיעד שוב השבת את העבודות ואמר תוך כדי צילום הווידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים': "שלום לחברים שלי החרדים, היום, 12 באוגוסט, עוד פעם אני רואה בכביש איילון עובדים במסלול של הרכבת, זה אותו מקום שפעם שעברה תיעדתי לכם. אני מצטער להגיד לכם שהשר שלכם עושה צחוק ממכם, מחללים שבת, אני אוהב אתכם, מכבד אתכם, אבל רמאות כזו – אני לא ראיתי".

כאמור, לאחר התיעוד הקודם שפורסם ב"בחדרי חרדים", העלו ראשי המפלגות החרדיות, השרים אריה דרעי, יעקב ליצמן וח"כ משה גפני את נושא חילולי השבת בישיבת ראשי הקואליציה, בפניו של ראש הממשלה, שהגיב כי לא ידע על חילולי השבת ועל הפרת הסיכומים עם המפלגות החרדיות.
בעקבות כך, הטיל נתניהו את המשימה על הורביץ שנפגש יום לאחר מכן עם ועדת הארבעה, וסיכם עם חבריה הח"כים – כי מעתה, עבודות בשבת יתבצעו אך ורק על פי שיקולי בטיחות לאחר שהם יעברו את אישור ועדת הארבעה.

כאמור, על פי התיעוד שמתפרסם כעת ב"בחדרי חרדים" מתברר כי גם ההבטחה הזו לא החזיקה מים וכי השבת ממשיכה להרמס בראש כל חוצות על ידי ממשלת ישראל שהמפלגות החרדיות שותפים לה ומהוות חלק בלתי נפרד מהקואליציה שלה.
חילולי שבת עבודות בשבת משרד התחבורה רכבת ישראל שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד