י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יממה לאחר שחמק מהמחבלת; החסיד אותר

יממה לאחר הפיגוע, השב"כ איתר את הברסלבר שחמק פעמיים מלהב הסכין שהניפה לעברו המחבלת וניצל בחסדי שמים • ל'בחדרי חרדים' נודע כי ארגון זק"א נעתר לבקשת השב"כ והצליח לאתרו

יממה לאחר שחמק מהמחבלת; החסיד אותר



הבוקר (ראשון), כיממה לאחר פיגוע הדקירה בסמוך לשער שכם, חסיד ברסלב ניצול הפיגוע אותר על ידי השב"כ בסיוע אגף המבצעים של זק"א.

בשעות הבוקר המאוחרות אתמול (שבת), מחבלת בת 29 ניסתה לדקור יהודי חסיד ברסלב שהיה עטור בטלית ככל הנראה כשהיה בדרכו חזור מתחילת שחרית. המחבלת, שלפה סכין לעברו וניסתה לדקור אותו, אך הוא הצליח להתחמק ממנה, פעמיים - וברח.



המחבלת תושבת צור באהר לא התייאשה, רצה לעבר תחנת הרכבת שם דקרה מאבטח דרוזי בידו ופצעה אותו באורח קל. המחבלת נעצרה מיד ולא נפצעה. המאבטח פונה במצב קל לבית החולים הדסה הר הצופים וכוחות משטרה פשטו על בית המחבלת והחרימו מסמכים ומחשב.

השב"כ ומשטרת ירושלים פתחו בחקירה בעקבות הפיגוע והחלו לאסוף ראיות ועדויות על מנת להגיע להרשעת המחבלת בסופו של הליך משפטי.

בשירות הביטחון הכללי הרגילים בפעילות במגזר הערבי, ביקשו את עזרתו של חיים ויינגרטן, ראש אגף המבצעים בארגון זק"א, לסיוע באיתור החסיד ניצול הפיגוע על מנת לגבות ממנו עדות, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ויינגרטן החל הבוקר לפעול לאיתור ניצול הפיגוע ובין היתר הפיץ הודעה בקרב מתנדבי הארגון. לאחר זמן קצר ניצול הפיגוע אותר בבית הכנסת 'שובו בנים' ודיווח על כך הועבר לשב"כ.

ויינגרטן סירב להתייחס לדברים "יש דברים שאני מעדיף לא לדבר עליהם" אמר ל'בחדרי חרדים'.
פיגוע דקירה ברסלב שבכ זקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד