ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

סערה במונסי: בן שלוש וחצי נזרק לתוך ניידת

סערה במונסי בעקבות לקיחתו של בן שלוש וחצי לתחנת משטרה; "הילד נזרק כמו שק תפוח אדמה לתוך הניידת" • התושבים יפגינו היום במחאה על המעשה

ניידת משטרה. צילום: pixabay
ניידת משטרה. צילום: pixabay



מונסי החרדית סוערת: ילד בגיל 3.5 הגיע לביתו וגילה שהבית נעול, השכן הגוי ראה את הילד מחוץ לבית לבדו והזמין משטרה. ביינתים שכן חרדי הכניס את הילד אליו הביתה, והשוטרים עזבו את המקום.

המקרה אירע ביום שישי האחרון אחר הצהריים במונסי, ילד שחזר מהחיידר במונסי הגיע לביתו, גילה שהדלת נעולה, והתיישב מחוץ לבית, השכן הגוי שראה את הילד יושב לבדו, הזמין משטרה, כשהשוטרים הגיעו למקום שכן חרדי אמר להם שהוא לקח את הילד אליו הביתה והם עזבו את המקום. לאחר זמן קצר חזרו השוטרים, והודיעו לשכן החרדי שהם חייבים לקחת את הילד לתחנת המשטרה.

על פי עדויות של השכנים, "הילד נזרק כמו שק תפוח אדמה לתוך הניידת" וכך לדבריהם הגיע לתחנת המשטרה, הילד כל כך נבהל ונלחץ מהסיטואציה עד שמרוב פחד עשה את צרכיו בניידת. לאחר ששהה בתחנת המשטרה כשעה, הגיע אחד מבני המשפחה לקחתו.

התושבים החרדים זועמים על התנהגות המשטרה, והוציאו הודעה על הפגנה שתתקיים היום (ראשון) בשעה 16:00 אחר הצהרים (שעון מקומי).

בהודעה נכתב: "תושבי מונסי היקרים, כולנו יודעים מה קרה ביום שישי, כאשר 2 שוטרים גררו ילד בן 3 וחצי למכונית משטרה ללא זכות חוקית! גררו אותו מתוך הבית לתוך מכונית משטרה, הילד היה בשוק, ועשה את צרכיו במכונית המשטרה! זה מטורף !! זוהי אנטישמיות פשוטה, אין זכות חוקית להוציא אדם מבית ללא צו מעצר או צו בית משפט! אין זכות לקחת ילד בלי אחד ההורים אלא אם יש צו בית משפט!".

"מחר נצא כולנו יום ראשון 13 אוגוסט 2017 מול המשטרה על כביש 45, במחאה נגדם, להראות להם שאנחנו לא יכולים להתמודד עם דברים מסוג זה".
מעצר קטין מונסי מחאה משטרת ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד