כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לאחר 3 חודשים: אנשי העסקים ישובו להפעיל את הדר דימול

איש העסקים שלום יוסקוביץ חתם אתמול על הסכם לשכירת אולם האירועים 'הדר דימול', ניהולו ותפעולו — והוא ישוב לפעול כבר בחודש נובמבר הקרוב, זאת לאחר שמחודש מאי האחרון לא התקיימו בו אירועים

הדר דימול
הדר דימול



איש העסקים שלום יוסקוביץ חתם אתמול (מוצ"ש) על הסכם לשכירת אולם האירועים 'הדר דימול', ניהולו ותפעולו — והוא ישוב לפעול כבר בחודש נובמבר הקרוב, זאת לאחר שמחודש מאי האחרון לא התקיימו בו אירועים, כך מדווחת הבוקר ליטל דוברוביצקי במגזין ממון - ידיעות אחרונות.

ע"פ הדיווח, יוסקוביץ ושותפתו אסתי יוסקוביץ (אין קשר משפחתי), לשעבר מנכ"לית "קייטרינג הדרים", צפויים להשקיע כ־3 מיליון שקל בשיפוץ האולם, שדרוגו ומיתוגו מחדש. 

עוד דווח ב'ממון', שלום יוסקוביץ הפעיל במשך 22 שנה את הדר דימול, עד שלפני כשנתיים חברת 'סיטי אחזקות' רכשה את האולמות 'הדר דימול' ו'הדר סיטי טאואר' בסך של כ־2 מיליון שקלים. אלא שכשנתיים לאחר הרכישה הגיעו האולמות לגירעון תפעולי ומונו נאמנים. 

בשבוע שעבר נודע כי איש העסקים אלי להב רוכש את אולם האירועים הדר סיטי טאואר, ואילו כעת, כאמור, השלימו שלום יוסקוביץ ואסתי יוסקוביץ את העסקה מול הבעלים של מתחם דימול, חברת 'ישרס'. בבעלות איש העסקים שלמה אייזנברג.
שלום יוסקוביץ אסתי יוסקוביץ הדר דימול הדר סיטי טאואר ישרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד