י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

15 שנים לפיגוע: הפלאפל התימני חילק בחינם • צפו

בעלי 'מרכז הפלאפל התימני' שברחוב הנביאים בירושלים לא שוכחים את הנס הגדול שהתרחש לפני 15 שנה • מוטי, מבעלי החנות: "15 שנה אחורה באותו יום בכ"א באב, נכנס מחבל והתפוצץ עם ארבע וחצי קילו בתוך החנות. ניצלנו בנס. מאז כל שנה אני עושה פלאפל בחינם לציבור הרחב, כסעודת הודיה לה', שאנשים יבואו, יאכלו ויברכו"

צילום: אלירן אהרון ערוץ 7
צילום: אלירן אהרון ערוץ 7



בעלי 'מרכז הפלאפל התימני' שברחוב הנביאים בירושלים לא שוכחים את הנס הגדול שהתרחש לפני 15 שנה.

בעלי המקום הזמינו את הציבור הרחב לפלאפל חינם היום אחר הצהריים (ראשון), כדי להודות על הנס.



מוטי, מבעלי חנות הפלאפל אמר בראיון ל'ערוץ 7': "15 שנה אחורה באותו יום בכ"א באב, נכנס מחבל והתפוצץ עם ארבע וחצי קילו בתוך החנות. בזמן הפיגוע היינו שלושה אנשים בחנות - אני הבן שלי ואזרח שהגיע לאכול, המחבל התפוצץ לידינו, ושלושתנו ניצלנו בנס. פשוט לא קרה לנו כלום".

לדבריו: "מאז כל שנה בכ"א באב מ-16:00 עד 18:30 אני עושה פלאפל בחינם לציבור הרחב, כסעודת הודיה לה', שאנשים יבואו, יאכלו ויברכו".

לסיום הוא מספר: "15 שנה אחורה, התחושות אותו דבר. בשנים הראשונות האוזניים שלי לא תפקדו, ועכשיו אני מרגיש טוב ב"ה. ממשיכים לחיות ולהנות מהחיים".

כזכור, ביום שלישי, לפני 15 שנה בדיוק, פוצץ עצמו מחבל מתאבד בשעה 13:10 בצהריים סמוך לדוכן 'מרכז הפלאפל התימני'. חלקו הקדמי של הדוכן נהרס כליל בפיצוץ. חמישה בני אדם נפצעו ומצבם קל עד בינוני.

מפקד מחוז ירושלים אז, ניצב מיקי לוי, אמר בזירת הפיגוע כי המחבל המתאבד, מוחסין עטא מבית ג'אלה, בן 17, הגיע סמוך לחנות הפלאפל עם תיק צד.

הוא הבחין בשוטר ופוצץ את עצמו בכניסה לחנות. המטען שאותו נשא היה בגודל בינוני והכיל מסמרים ומרכיבים נוספים.

צילום: אלירן אהרון ערוץ 7











הפלאפל התימני ירושלים פיגוע חינם כא אב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד