י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אבל בברסלב: המשפיע הגאון רבי מאיר שלמה זצ"ל

שבר על שבר: ארבעה חודשים לאחר פטירת רעייתו ע"ה בירושלים נפטר המשפיע הברסלבאי הגאון הרב מאיר שלמה זצ"ל, רב קהילת בית ברסלב, לאחר מחלה קשה, והוא בן 61 בפטירתו

הגאון הרב מאיר שלמה זצ"ל
הגאון הרב מאיר שלמה זצ"ל



ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר המשפיע הברסלבאי הגאון הרב מאיר שלמה זצ"ל, רב קהילת בית ברסלב בבני ברק, והוא בן 61 בפטירתו.

הרב מאיר שלמה זצ"ל חלה בחודשים האחרונים. ובתקופה האחרונה שב מארה"ב לארץ, לאחר סדרת טיפולים שעבר. רבים העתירו בתפילה לרפואת רבי מאיר בן עדה אך נגזרה הגזרה והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

הרב מאיר שלמה, מגדולי רבני ומשפיעי חסידות ברסלב, הגיע לניו יורק בחודש ניסן האחרון בכדי לשהות לצד רעייתו הרבנית אסתר שלמה ע"ה, שחלתה במחלה הקשה. מיד עם הגיעו נפטרה עליו רעייתו, אך הרב לא יכול היה לחזור למסע הלוויה שנערך בישראל, בשל מחלתו.

הגר"מ שלמה זצ"ל נולד לאביו בט' אלול תשט"ז הרב יוסף שלמה זצ"ל, מחסידי ברסלב. תלמידיו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי הרב מאיר שלמה מסר את כל כולו למען הזולת ולעצמו לא לקח כלום, היה מוסר שיעורים ושיחות ורבים השיב מעוון וכל חייו היה חיוך נסוך על פניו.

לפני מספר ימים אירס את בתו שתחי' ושמחת האירוסין הייתה צפויה להתקיים ביום ראשון הבא.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך 12 ילדים, בנים וחתנים הממשיכים את דרכו הרוחנית שהנחיל.

הלווייתו תתקיים הערב (ראשון) בשעה 21:30 מ'בית ברסלב' ברחוב הירדן 18 בבני ברק דרך כולל ברסלב ברחוב אלשיך לבית החיים פוניבז' שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
הרב מאיר שלמה ברסלב הלוויה משפיע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד