י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

יוסקוביץ הזכיין חדש-ישן של דימול בראיון: "נחליף את הכשרות"

האולם המיתולוגי חוזר לזכיין הקודם: שוק אולמות היוקרה באזור גוש דן התבשר כי אולם הדר דימול ברמת גן נרכש על ידי הזכיין שלום יוסקוביץ, מי שהפעיל את האולם בעבר. אומר ל'בחדרי': "התקווה שלנו - להחזיר את המקום לקדמת הבמה"

שלום יוסקוביץ
שלום יוסקוביץ



האולם המיתולוגי חוזר לזכיין הקודם: שוק אולמות היוקרה באזור גוש דן התבשר היום (ראשון) כי אולם הדר דימול ברמת גן נרכש על ידי הזכיין שלום יוסקוביץ, מי שהפעיל את האולם בעבר יחזור להפעילו - יחד עם אסתי יוסקוביץ, מנכ"לית קייטרינג הדרים לשעבר - לה אין קשר משפחתי, אבל יהיה קשר ניהולי.

בראיון ראשון ל'בחדרי חרדים' מספר יוסקוביץ על ההיסטוריה של הרכישה החדשה-ישנה של האולם.

• מה ההיסטוריה של המכירה והקנייה של האולם?

"לפני עשרים וארבע שנים שכרתי את אולמות האירועים של הדר דימול ברמת גן משלמה אייזנברג בעלי חברת 'ישרס', לפני כשש עשרה שנה קנינו את אולמות האירועים בבניין מלון סיטי טאואר מה שנקרא בשמו 'הדר סיטי טאואר' שהיה בבעלותנו".

"לפני למעלה משנתיים מכרנו את אולמו הדר סיטי טאואר שהיה בטאבו שלנו ובאותו זמן מכרנו את הזיכיון שהיה לנו בהדר דימול, קרה מה שקרה והניהול של הבעלים החדשים לא צלח, עד שהגיע לכונס נכסים ומה שהיה להם לממש זה היה רק הדר סיטי טאואר שנמכר, והדר דימול חזר לשלמה אייזנברג".

"כאשר הנכס הוחזר לשלמה אייזנברג הוא פנה אלי ואמר לי אתה ניהלת את העסק 22 שנה ביד רמה בוא תחזור חזרה, אני כל אותו הזמן שהקונים ניהלו עדיין את האולם לא רציתי לחזור לנהל את העסק ורציתי בהצלחתם והיה חשוב לי שיצליחו, אך לצערי הם לא הצליחו, והדר דימול נשאר מיותם אני שראיתי את הציבור שחיפש מקומות של אולמות יוקרה במרכז הארץ ובהיותי מוזמן לכל מיני אולמות אירועים ברחבי הארץ ראיתי את המחירים שהיו יותר יקרים מאשר היה עד היום בהדר דימול".

"כעת לאחר כל הפניות, החלטנו שאנחנו חוזרים הביתה ובשבוע שעבר חתמנו חוזה על הדר דימול בלבד".



אולמי הדר דימולצילום: אולמי הדר דימול
אולמי הדר דימול


• איך בעצם יעבוד המתכונת החדשה של האולם?

"לקחנו את האנשים הטובים ביותר שעבדו אתנו בעבר, חיפשנו בפינצטה את אותם האנשים והתקווה שלנו להחזיר את המקום לקדמת הבמה".

• כמה זמן יקח לאולם לחזור לאירועים?

"המקום ישופץ לעכשוויות והוא ישופץ בעלות של 3 מיליון שקל אנחנו רוצים להביא בשורה חדשה עם הדר דימול כמו שהיה בעבר גג האולם ישופץ לגן אירועים יוקרתי".

• אתה חושב שיש תחרות רצינית בשוק האולמות היוקרתיים בפרט באזור גוש דן?

"אני חושב שמי שטוב, ואנשים משלמים על טוב כך שאין תחרות למי שעובד טוב כי הלקוחות שלנו ישנים בשקט שהם יודעים שהם עורכים אירוע אצלנו".

• מה לגבי הכשרות של האולם?

"תראה" אומר יוסקוביץ "עד היום היה לנו כשרות של רבנות מהדרין רמת גן כך שכל המוצרים היו בכשרויות בדצי"ם מובילים, כעת אנחנו הולכים להביא כשרות מהודרת ממה שהייתה עד היום, יש היום ביקוש גדול לכשרות מהודרת".
שלום יוסקוביץ הדר דימול בעלים חדשים הדר סיטי טאואר אולמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד