י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הח"כים מגיבים לתיעוד הערבי שנחשף ב'בחדרי חרדים'; ומי שתק

לאחר התיעוד הבלעדי שהובא אתמול ב'בחדרי', הח"כים האמונים על הנושא ביקשו להגיב • "אני לא מציע לאף אחד לנסות אותנו" • "מקווה שאף שר או משרד ממשלתי לא עושה בדיקת יציבות לקואליציה על חשבון השבת" • ומי בחר דווקא לשתוק ולהתעלם

מיכאלי ובן צור עם השר חיים כץ
מיכאלי ובן צור עם השר חיים כץ



חשיפת 'בחדרי חרדים': חברי ועדת הארבעה הח"כים מיכאל מלכיאלי ויואב בן צור מגיבים לתיעוד שפורסם אתמול ב'בחדרי חרדים', על פיו, למרות הסיכומים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו - חילולי השבת על ידי רכבת ישראל באישור ובחסות ממשלתית - ממשיכים כרגיל.

כזכור, בסרטון שפורסם אתמול ב'בחדרי חרדים', שתועד על ידי ערבי, בשבת האחרונה אחר הצהרים, ברחוב ההלכה בתל אביב, נראים עבודות תחזוקה שוטפות של רכבת ישראל וכפי שתועד באותו המקום לפני כחודש ימים.

כאמור, חברי ועדת הארבעה - שמונו על ידי ראשי המפלגות החרדיות להסדיר את נושא חילולי השבת - מגיבים כעת ל'בחדרי חרדים". ח"כ מלכיאלי אומר כי "בשבועות האחרונים ראינו ירידה משמעותית בהיקף עבודות הרכבת שהתרחשו בשבתות, וזאת בהוראת שר הרווחה והעובדה חיים כץ".

עוד מוסיף מלכיאלי ל'בחדרי חרדים' כי "פניתי כבר אתמול הבוקר לכל הגורמים הרלוונטים בכדי לרענן שוב את ההנחיות של ביצוע עבודות בשבתות, בכדי לא לראות את המראות הללו שוב".

מלכיאלי משגר בדבריו איום: "אני לא מציע לאף אחד לנסות אותנו, אנחנו בהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל, ובראשם מועצת החכמים, עקביים בעניין עד הסוף".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ בן צור אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי "מאז שהוקמה ועדת הארבעה משרדי הממשלה לומדים לעבוד בשיתוף פעולה עמנו ואכן צומצמו עבודות תשתית רבות שחלקן אף לא היו ידועות בכלל לציבור".

לדבריו, "בכוונתי לבחון האם מדובר בעבודות שאינן בגדר פיקוח נפש ולאור זאת נקבל החלטות אופרטיביות כפי שעשינו עד כה. אני מקווה שאף שר או משרד ממשלתי לא רוצה לבחון או לעשות בדיקת יציבות לקואליציה על חשבון השבת".

מעבר לבן צור ומלכיאלי, השרים והח"כים החרדים התעלמו מחילולי השבת ומההפרה החמורה של הסטטוס קוו והבטחות נתניהו למפלגות החרדיות, והעדיפו שלא להגיב לתיעוד החמור - גם לאחר פניית 'בחדרי חרדים'.

כזכור, בסרטון שצילם בן המגזר הערבי שבו נראות עבודות התחזוקה בשבת, הוא נשמע אומר: "שלום לחברים שלי החרדים, היום, 12 באוגוסט, עוד פעם אני רואה בכביש איילון עובדים במסלול של הרכבת, זה אותו מקום שפעם שעברה תיעדתי לכם. אני מצטער להגיד לכם שהשר שלכם עושה צחוק ממכם, מחללים שבת, אני אוהב אתכם, מכבד אתכם, אבל רמאות כזו – אני לא ראיתי".
עבודות בשבת רכבת ישראל מיכאל מלכיאלי יואב בן צור חילולי שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד