כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

איוונקה טראמפ: "אין מקום לנאצים בחברה שלנו"

איוונקה תקפה את המפגינים הניאו נאצים המעוררים מהומות כבר כמה יממות בוירג'יניה • לעומת אביה שביקש משני הצדדים להירגע, היא דווקא נקטה צד נגד הניאו נאצים:

אילוסטרציה. צילום: רויטרס
אילוסטרציה. צילום: רויטרס



לאחר שהנשיא טראמפ הותקף על ידי התקשורת בארה"ב, על כך שלא גינה את הדריסה של ניאו נאצי בהפגנה נגדם, בתו היהודיה איוונקה מגנה בתוקף את הנאצים.

כזכור דווח אתמול (א'), ב'בחדרי חרדים', על הפגנה סוערת שנערכה בשבת בוירג'יניה שבארצות הברית, שבה נדרסו 3 מפגינים למוות. לאחר מכן צייץ הנשיא טראמפ בתגובה: "אני מגנה את השנאה והקנאות והאלימות משני הצדדים בווירג'יניה".

בניגוד לנשיא עצמו, שגינה את שני הצדדים, בתו היהודייה איוונקה, צייצה בטוויטר: "אין מקום בחברה לגזענות, עליונה לבנה וניאו-נאצים, כולנו חייבים לבוא יחד כאמריקנים - ולהיות מדינה אחת".

כזכור, מאות לאומנים לבנים, ניאו-נאצים, חברי הארגון הנאצי קו-קלוקס-קלן התעמתו במהלך השבת עם מתנגדיהם, ברחובות שארלטוסוויל שבווירג'יניה, כשבשיא המהומות רכב שעט לעבר המפגינים שהפגינו נגד הנאצים, הרג שלושה בני אדם, ופצע עשרות נוספים.

סיבת יציאתם להפגנה של הניאו נאצים בארה"ב להפגנה, היא כדי למחות נגד הסרתו של פסל מעורר מחלוקת בדמותו של מפקד צבא הקונפדרציה במלחמת האזרחים האמריקנית, שהתרחשה בארצות הברית בשנים 1861- 1865 כשמדינות בדרום ארצות הברית, שתמכו בעבדות, הכריזו על פרישה מארצות הברית והקימו את קונפדרציית המדינות של אמריקה, הידועה יותר בשמה המקוצר "הקונפדרציה".
איוונקה טראמפ נאצים מהומות וירגיניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד