י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

טרנד הכושר הצנוע: איך נראה האימון שלך? סקר 'לובי נשי'

חצאיות מעל מכנס, מכנס ללא חצאית, חצאית בלבד. כיצד התאמנו נשים חרדיות מאז ומעולם? טרנד האופנה הצנועה הולך וכובש. חנה רחל וינברג, צעירה שחיפשה פתרון צנוע לספורט, מצאה: היא מעצבת אותו בעצמה

pixabay
pixabay





עד לפני כמה שנים, כאישה ביקשה להתאמן במכון כושר - היא ניגשה אל ארון הבגדים, שלפה מכנס כזה או אחר, והלכה איתו בשקית אל חדר הכושר. שם החליפה את הבגדים והתאמנה. המשוכללות יותר, או תגידו המתקדמות, רכשו בגדי ספורט מותאמים - אפילו סטים זהים של חולצה ומכנסיים. יש נשים שהקפידו להתאמן רק עם חצאיות, וכמו בכל טרנד, גם נושא הספורט הפך לאישיו במגזר הדתי והחרדי.

כך קרה שצצו להם בזה אחר זה מותגי ספורט מיוחדים לנשים שמבקשות להתאמן באופן צנוע כמה שניתן. בגדי ספורט ייעודיים זה מובן, מכיוון שמדובר בבדים נושמים יותר, סופגי זיעה ועוד. מה העניין בהתאמה של מכנס חצאית? ובכן, יש שיאמרו שהדבר חוסך להן כאב ראש, ויש כאלו שמעדיפות מלכתחילה משהו צנוע בהגדרתו.

זה מה שקרה לחנה רחל וינברג, צעירה ירושלמית, דתיה, שביקשה לרוץ למרתונים בבגדים שעומדים בתקן הצניעות, ועדיין להרגיש טוב ונוח - לא להזיע, גם כשהיא עושה ספורט. בתור מעצבת אופנה במקצועה, החליטה חנה רחל להקים מותג ייעודי לבגדי ספורט וים. Chanabana זהו שם המותג שלה, והיא הפכה להיות מעין מובילת דעת קהל בכל הנוגע לבגדי ספורט. "כשהבנתי שאני רוצה בגדים נוחים גם מחוץ לאימונים, החלטתי לתפור אותם לעצמי", היא מספרת ל'לובי נשי' באחת מהמכירות שלה. "מעבר לבגדי ים ובגדי ספורט, תפרתי גם שמלות שהן מבד סופח זיעה, אם אני הולכת בשבת לחברה או למקום די מרוחק, אני לובשת שמלה חגיגית ויפה שפשוט לא מזיעים בה".





בגדי הספורט של חנה רחל הם אופנתיים, טרנדיים, ומגיעים בארבעה אורכים שונים.

גזרת חנה היא טייץ שלושת רבעי ועליו חצאית באורך 50 ס"מ. גזרת לאה מגיעה עם טייץ עד הקרסול וחצאית באורך 70 ס"מ, גזרת ציפי היא חצאית קצרה וטייץ ארוך, ואילו גזרת סיגל, מגיעה עם טייץ שלושת רבעי וחצאית מכסה ברך.





בקולקציה יש גם חצאיות מיוחדות להריון, בגדי ספורט שחורים שמתאימים גם לשחיה במים, וכל מה שתרצו באופן ייחודי לבגדי ספורט צנועים, סגורים בצוואר ומכסים מרפק, וכמובן חצאיות טייץ.







עד כמה זה תופס במגזר החרדי? שאלנו בסקר וירטואלי חברות פייסבוק, האם הן מתאימות לאימוני ספורט דווקא בגדים ייעודיים לכך? רוב הבנות אינן סיפרו שהן רוכשות באופן מיוחד, אבל אם יהיה להן - ישתמשו.

ענו גם אתן על הסקר: איך נראה האימון שלכן?


חנה רחל בגדי ספורט צנועים בגדי ים צנועים אימונים סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד