י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הרוצח מברוקלין נלכד כשניסה לברוח להאיטי

רוצח החרדי אתמול, ז'אן פול ג'ים מברוקלין, נעצר לפני כמה שעות - לאחר שניסה לברוח מניו יורק באמצעות טיסה

צילום: שטרסטוק
צילום: שטרסטוק צילום: שאטרסטוק



אדם נעצר בחשד לרצח חרדי אתמול (א), בברוקלין, רשת abc מדווחת על חשוד בן 41 בשם ז'אן פול ג'ים מברוקלין שנעצר לפני כמה שעות לאחר שניסה לברוח מניו יורק באמצעות טיסה.

כזכור היום דווח ב'בחדרי חרדים', על חרדי בן 23 שנדקר למוות לפנות בוקר בברוקלין על ידי שכנו הגוי, לאחר שצפר לו כשחסם את שביל הגישה לביתו. אחיו נדקר אף הוא ומאושפז בבית החולים. התוקף נמלט מן המקום. בנוסף לפני 8 שנים, נהרגו אביו ואחיו של הנרצח בתאונה במפעל בו עבדו.

הרצח אירע כשחרדי בשם עומרי דהאן ז"ל, בן 23 צפר לנהג גוי שחסם לו את החניה, הוא רצח את עמרי ופצע את אחיו בשביל הגישה לביתם.

כך דווח באתר 'Yeshiva world news', עומרי ז"ל, בן 23, נדקר בחזה ונפטר מפצעיו בבית החולים "בית ישראל". האח (שמו לא פורסם) נדקר בזרוע, ומצבו יציב.

המשטרה מסרה כי הרוצח חסם את שביל הגישה של האחים, לאחר שהאחים צפרו בצופר המכונית שלהם במשך זמן מה, האיש יצא מבית אשתו לשעבר ודקר אותם.

התוקף נמלט מיד מהמקום במכונית פולקסוואגן אפורה, לאחר שעות של חקירה ואיסוף עדויות משכנים, עלתה המשטרה על עקבותיו כשניסה לברוח מניו יורק להאיטי בחברת ג'ט בלו, המשטרה עצרה את החשוד ברצח בשדה התעופה.
רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד