י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

תיעוד לילי: הגשר מפונה והתנועה נפתחת

כעשר שעות עמלו צוותים רבים בשטח קריסת הגשר, במטרה להחזיר את התנועה באחד העורקים הראשיים של המדינה לתנועה סדירה • לקראת השעה 5 ניתן האות והכביש נפתח • צפו

פינוי הגשר שקרס, הלילה
פינוי הגשר שקרס, הלילה



כעשר שעות לאחר קריסת גשר הולכי הרגל מעל כביש 4 בין גבעת שמואל לרמת אלחנן בבני ברק, הכביש נפתח לתנועה לשני הכיוונים.

בשעות הבוקר המוקדמות (שלישי), עם סיום העבודות של חברת 'נתיבי ישראל' והמשטרה, ועם סיום פינוי כל סכנה על הכביש, ניתן האות והמשטרה פתחה מחדש את אחד הכבישים העמוסים באיזור המרכז - לתנועת כלי רכב.

כפי שדווח אתמול (שני) ב'בחדרי חרדים', בשעות הערב נסעה משאית מתחת לגשר הולכי הרגל המקשר בין שכונת רמת אלחנן בבני ברק לעיר גבעת שמואל הסמוכה וממוקם על כביש 4 - המנוף שעליה היה על פי החשד פתוח כלפי מעלה והתנגש בעוצמה רבה בגשר. כתוצאה מכך, חציו של הגשר בנתיב בו נסעה, קרס על המשאית והנהג נלכד. בחסדי שמים, איש לא היה על הגשר שבימי בין הזמנים עמוס מאוד בעיקר בשעות הערב ומלבד נהג המשאית איש לא נפגע.

הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים ונוצרו עומסי תנועה כבדים בכל האיזור. לאחר כארבע שעות של עבודה בהם מנוף הרים את הגשר והוריד אותו לכביש, החלו צוותי הכיבוי לחלץ את הנהג כבן 58 שנלכד ולאחר זמן מה הוא חולץ כשהוא ללא רוח חיים.

מהנדסי גשרים של 'נתיבי ישראל', אנשי פיקוד העורף, כיבוי אש ומשטרה פעלו מאז התרחשות התאונה על מנת לזרז את פתיחת הכביש המהווה עורק ראשי במדינת ישראל. בשלב זה הגשר יהיה סגור עד לסיום תחקור האירוע והשבת חציו השני של הגשר למקומו.

מחברת 'נתיבי ישראל' נמסר כי: "בשעה 04:30 נפתח מחדש לתנועה כביש 4 לצפון אשר היה חסום באזור גבעת שמואל בשל נפילת גשר הולכי רגל כתוצאה מפגיעה מנוף משאית".

עוד נמסר בהודעה, כי "פתיחת הכביש התאפשרה בכפוף לאישור מהנדסי גשרים ותשתיות במקום, אשר ערכו את כלל הבדיקות הנדרשות".

בחברת 'נתיבי ישראל' מדגישים כי תחקיר ראשוני של האירוע ע"י גורמים מומחים, קבע כי עוצמת הפגיעה הרבה מאוד בה פגע מנוף המשאית היא זו שגרמה להפלת הגשר.

במהלך הלילה נצפו מאות סקרנים תושבי האיזור שבאו לחזות בעבודות של הצוותים המקצועיים, בהם גם אחוז ניכר של תושבי העיר בני ברק הסמוכה.

הבוקר (שלישי), הותר לפרסום כי אליחאי טדרי ז"ל בן ה-58, תושב חולון, הוא נהג המשאית שנהרג בקריסת הגשר. יהי זכרו ברוך.
קריסת גשר כביש גהה תאונה קטלנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד