כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

'ישראל היום' בפרסום ראשון: "ברק מתכנן קאמבק פוליטי" - ברק: "פייק ניוז. להד"ם"

"ברק במגעים עם גבאי על חזרה למפלגת העבודה" זו הכותרת בשער היומון 'ישראל היום' הבוקר • ברק הגיב לידיעה בחשבון הטוויטר: "כותרת ראשית נטולת בסיס. השפעת החום על ישראל היום"

הפרסום הבוקר בישראל היום
הפרסום הבוקר בישראל היום



האם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק מתכנן קאמבק פוליטי? הבוקר פורסם ב'ישראל היום' כי ברק מנהל מגעים עם יו"ר 'המחנה הציוני' אבי גבאי, להצטרפותו של ברק למפלגה לקראת הבחירות הבאות וכי בין השניים מתגבשת תוכנית המהווה את הכשרת הקרקע להצטרפותו.

על פי הדיווח, ברק יסכים לוותר על האפשרות לעמוד בראשות המפלגה כמועמד לראשות הממשלה, ואילו גבאי ינצל את אחד השריונים המגיעים לו במפלגה לכנסת עבור הרמטכ"ל לשעבר, כך, שבכל סיטואציה שבה תהיה מפלגת העבודה בממשלה, יהיה ברק מועמדה לתפקיד שר הביטחון.

עוד דווח - כי ברק לא צפוי להסכים לשמש כמועמד לתפקיד שר הביטחון כמועמד חיצוני, כדוגמת האלוף עמוס ידלין בתקופתו של היו"ר הקודם ח"כ יצחק הרצוג – וכי ההערכה היא שברק יחזור למפלגתו רק אם יהיה חלק מרשימת המפלגה לכנסת.

תגובתו של ברק לפרסום – לא איחרה לבוא וכי הוא צייץ בחשבון הטוויטר שלו כך: "כותרת ראשית נטולת בסיס. השפעת החום על 'ישראל היום'. 'פייק ניוז'. למה להתאמץ לקבל תגובות? הנה תגובתי: להד"ם". ב'ישראל היום' נכתב כי "מלשכתו של ברק נמסר: "לנו לא ידוע על זה דבר".





אהוד ברק ישראל היום המחנה הציוני אבי גבאי קאמבק פוליטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד