ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מזהים? האדם הזה חשוד שגנב כסף מחתן - יום לפני חתונתו

בחור חרדי בשנות ה-30 לחייו, שחתונתו תערך הערב, החנה את רכבו - בו היו 50,000 ₪ להוצאות החתונה - בשכונת גאולה בירושלים. כששב לרכבו גילה כי הכסף נגנב. החתן הגיש תלונה במשטרה • צפו בסרטון הגניבה ממצלמות האבטחה, ואולי תזהו את החשוד בגניבה חובש הכיפה

מזהים? האדם הזה חשוד שגנב כסף מחתן - יום לפני חתונתו



בחור חרדי בשנות ה-30 לחייו יתחתן הערב בבית שמש, אך הכסף להוצאות להערב - נגנב.

"אתמול (שני) בשעות הבוקר, החתן נכנס לסניף בנק הפועלים בכיכר השבת בשכונת גאולה בירושלים, שם משך סכום של 50,000 ש"ח עבור הוצאות החתונה אותם הוא צריך לשלם בליל כלולותיו" מספר ל'בחדרי חרדים' חברו מוטי אידלמן.

בדרכו מהבנק, בשעה 11:25 חנה את רכבו ברחוב לבוש מדרכי הסמוך ונכנס למשרד של חברו. "היות והכסף היה מונח על המושב ליד הנהג, הוא נעל את דלתות הרכב ופנה למשרד של חברו. כעבור דקות בודדות שב לרכב, שם הוכה בתדהמה למראה המושב הריק ללא מעטפת הכסף לליל הכלולות". מדובר בכסף שהיה אמור להיות משולם לבעלי האולם, קייטרינג, צילום, מוזיקה ועוד.



מוטי חברו מוסיף כי רק אז הבחין כי השאיר את חלון הרכב מעט פתוח. "בדקנו מיד את מצלמות האבטחה, שם גילינו כי אדם חובש כיפה שחורה ולובש חולצה לבנה, הבחין במעטפה ברכב, ניגש לחלון הפתוח, שלף את המעטפה עם 50,000 שקלים והמשיך בדרכו". מיד פנה החתן וחבריו לתושבי האיזור אולם אלה אמרו שהאדם אינו מוכר.

לעומת זאת, מספר תושבי שכונת הבוכרים אמרו כי הוא מסתובב בשכונה אך לא גר בה. "החתן הגיש תלונה למשטרה בתקווה כי הגנב ייעצר עם הכסף עוד בטרם יכנס תחת החופה ליום הגדול בחייו" אומר מוטי חברו ל'בחדרי'.

במידה וזיהיתם את החשוד, פנו למוקד 100 של המשטרה או לחברו מוטי בטלפון 053-3179957.
גניבה כסף רכב תיעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד