כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אחרי יומיים: טראמפ נכנע ופרסם גינוי

לאחר שנמנע מלגנות במפורש את גילויי האנטישמיות בסוף השבוע האחרון בארה"ב, גינה אתמול הנשיא דונאלד טראמפ את הארגון האנטישמי 'קו קלוקס קלאן' ואת הארגונים הניאו נאצים • טראמפ: "דוחה עבור כל מי ומה שאנו מכבדים כאמריקנים"

טראמפ בביקורו בישראל. צילום: פלאש 90
טראמפ בביקורו בישראל. צילום: פלאש 90



לאחר שנמנע מלגנות במפורש את גילויי האנטישמיות בסוף השבוע האחרון בארה"ב, גינה אתמול הנשיא דונאלד טראמפ את הארגון האנטישמי 'קו קלוקס קלאן' ואת הארגונים הניאו נאצים, והכריז על קבוצות השנאה הגזעניות כ"דוחה עבור כל מי ומה שאנו מכבדים כאמריקנים".

"מי שפעל באופן פלילי באלימות הגזענית בסוף השבוע הזה, ישא באחריות מלאה", אמר טראמפ בהתייחסות קצרה לכתבים בחדר הקבלה הדיפלומטי של הבית הלבן, שם חזר לאחר שבוע של חופשה בבדמינסטר, ניו ג'רזי "אנחנו מגנים בחריפות ובכל צורה אפשרית את הצגת השנאה המחפירה, הקנאות והאלימות. אין לה מקום באמריקה".

טראמפ הוסיף: "גזענות היא רעה, ואלה שגורמים לאלימות בשמה הם פושעים ובריונים, כולל ה- KKK, הניאו-נאצים, אנשי העליונות הלבנים ושאר קבוצות השנאה אחרות, אשר דוחים עבור כל מה שאנו מכירים כאמריקאים".

כאמור, דבריו של טראמפ באים יומיים בהם נמנע מלגנות במפורש את העצרת ביום שבת האחרון, שבה נהרגה אישה וכ-19 נפצעו, על ידי נהג שלפי הדיווחים יה שייך לקבוצות גזעניים ופרו-נאציים והשתתף בצעדה בשרלוטסוויל שבוורג'יניה.

טראמפ, שנפגש ביום שני עם היועץ המשפטי לממשלה ג'ף ססיונס ומנהל ה- FBI כריסטופר ריי, חזר ואמר כי מחלקת המשפטים פתחה בחקירת זכויות אדם למותה של הת'ר הייר, בת 32, שנהרגה כאשר מכונית דרסה אותה, הנהג ג'יימס אלכס פילדס ג'וניור נעצר.
דונלד טראמפ נאצים הודעת גינוי קו קלוקס קלאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד