י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

כתב אישום יוגש נגד בני משפחת המחבל מחלמיש

המשטרה בהתייעצות עם פרקליטות התביעה הצבאית, החליטה לחקור את בני משפחת המחבל שביצע את הפיגוע בחלמיש ורצח שלושה בני משפחה, בחשד לאי מניעת פשע. מהחקירה עלה כי בני המשפחה ידעו זמן קצר לפני הפיגוע על כוונתו של המחבל לבצע פיגוע • היום תוגש הצהרת תובע, לפני הגשת כתב אישום

זירת הטבח. צילום: זקא
זירת הטבח. צילום: זקא



המשטרה בהתייעצות עם פרקליטות התביעה הצבאית, החליטה לחקור את בני משפחת המחבל שביצע את הפיגוע בחלמיש ורצח שלושה בני משפחה, בחשד לאי מניעת פשע. היום תוגש הצהרת תובע, לפני הגשת כתב אישום, בבית המשפט הצבאי במחנה עופר.

במהלך השבוע החולף נעצרו ע"י כוחות צה"ל אביו, אמו, שני אחיו ודודו של המחבל שרצח את יוסף סלומון, בן 70, בתו חיה, בת 46, שניהם תושבי היישוב ובנו אלעד, בן 36 מהיישוב אלעד. חמשת החשודים הועברו לחקירה במשטרת ישראל וכאמור, בהתייעצות עם פרקליטות התביעה הצבאית הוחלט לחקור אותם בחשד לאי מניעת פשע.

מהחקירה עלה כי בני המשפחה ידעו זמן קצר לפני הפיגוע על כוונתו של המחבל לבצע פיגוע. בני משפחת המחבל לא פעלו ולא ביצעו פעולות ממשיות למניעת הפיגוע ולא דיווחו על כך לרשויות הישראליות ולא לרשויות הפלסטיניות. משטרת ישראל העבירה את התיק בעניינם לפרקליטות הצבאית והיום תוגש הצהרת תובע בבית משפט הצבאי במחנה עופר.
הטבח בחלמיש המחבל בני משפחה משטרת ישראל חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד