י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הפייפ של המקובל, המקל של הרב אלישיב והגביע של הרבי - מוצעים למכירה

פריטים אישיים ומיוחדים ובהם חפציהם האישיים של אדמו"רים רבנים ומקובלים, יעמדו למכירה. בין הפריטים: חמישה פייפים (מקטרות), שהשתמש והכין זקן המקובלים הרב יצחק כדורי זצ"ל, הטלית שבה השתמש, כוס הקידוש שלו וכמובן קמיעות מיוחדים שכתב, מקל ההליכה של הגרי"ש אלישיב זצ"ל וכן גביע הכסף של האדמו"ר מהר"י מבעלזא זצ"ל

הגביע של האדמו"ר מהר"י מבעלזא. צילום: בית המכירות ירושלים של זהב
הגביע של האדמו"ר מהר"י מבעלזא. צילום: בית המכירות ירושלים של זהב



פריטים אישיים ומיוחדים ובהם חפציהם האישיים של אדמו"רים רבנים ומקובלים, יעמדו למכירה בבית המכירות 'ירושלים של זהב', שעוסק במכירת פריטי יודאיקה, ציונות וכתבי יד עתיקים.

בין הפריטים ניתן למצוא, חמישה פייפים (מקטרות) עשויים נייר, שהשתמש והכין זקן המקובלים הרב יצחק כדורי זצ"ל לצורך עישון, הטלית שבה השתמש, כוס הקידוש שלו וכמובן קמיעות מיוחדים שכתב. כל אלו נמכרים בעשרות אלפי דולרים.

בנוסף, יועמד למכירה גם מקל ההליכה של הגרי"ש אלישיב זצ"ל וכן גביע הכסף של האדמו"ר מהר"י מבעלזא זצ"ל שמחירו מוערך ב-50,000 דולר. בחלקו העליון של הגביע ישנו כיתוב הקיפי חרוט בשטיכל "מתנה למכובד האדמו"ר רבי יהושוע רוקח שיזכה לבריאות גופא ונהורא מעליא מברכת ה' יבורך".

להבדיל, כפי שכבר סוקר ב'בחדרי חרדים', בבית המכירות מוצעת המשקפת של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין. בבית המכירות מציינים כי בעבר נמכרה בבית המכירות המשקפת האישית של טרומפלדור בסכום עתק של 250,000 דולר.

חלק מהפרטים שימכרו בבית המכירות





בית המכירות הרב כדורי הרב אלישיב הרבי מבעלזא פייפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד