י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המשפחה החרדית שעלתה על הגשר וניצלה בנס: "חיינו ניצלו"

בן המשפחה החרדית שחייה ניצלו בעת ששהו על גשר רמת אלחנן, רגעים לני הקריסה, מספר ל'בחדרי': "הדקה הזו בה הם התעכבו, הצילה את חייהם. מיד לאחמ"כ, המנוף נתקע בגשר, והגשר התמוטט. אמי התקשרה בהיסטריה לאחי"

קריסת הגשר. צילום: מוטי קרליץ, פלאש 90
קריסת הגשר. צילום: מוטי קרליץ, פלאש 90



המשפחה החרדית שעלתה על הגשר וניצלה בנס: "חיינו ניצלו": הבוקר (שלישי), הותר לפרסום כי אליחאי טדרי בן ה-58, תושב חולון, הוא נהג המשאית שנהרג בקריסת הגשר.

כזכור, אמש (שני), בשעות הערב נסעה משאית לעבר הגשר על כביש 4, והמנוף שעליה היה על פי החשד פתוח כלפי מעלה והתנגש בעוצמה רבה בגשר. כתוצאה מכך, חציו של הגשר נפל על המשאית והנהג נלכד. בחסדי שמים, איש לא היה על הגשר שבימי בין הזמנים עמוס מאוד בעיקר בשעות הערב ומלבד נהג המשאית איש לא נפגע.

הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים ונוצרו עומסי תנועה כבדים בכל האיזור. לאחר כארבע שעות של עבודה בהם מנוף הרים את הגשר והוריד אותו לכביש, החלו צוותי הכיבוי לחלץ את הנהג בן ה-58 שנלכד ולאחר זמן מה הוא חולץ כשהוא ללא רוח חיים.



בראיון בלעדי ל'בחדרי חרדים' מספר נער צעיר חרדי על רגעי האימה, בהן ניצלו חיי בני משפחתו. "אנחנו גרים ברמת אלחנן. רגעים לפני התאונה, אחי הגדול בן ה-20 עלה על הגשר יחד כמה מאחיי ואחייני הקטנים. אמי, עלתה רגעים אחריו יחד עם אחיי ואחייניי הנוספים, כשלפתע, מעד אחד הילדים הקטנים בעת שעלה על הגשר. ואמי התעכבה בתחילת הגשר, כדי להרגיע אותו.

"הדקה הזו בה הם התעכבו, הצילה את חייהם", הוא מספר בהתרגשות. "מיד לאחמ"כ, המנוף נתקע בגשר, והגשר התמוטט".

הצעיר מספר ל'בחדרי' על רגעי האימה של האמא שחששה לחיי הילדים שכבר עברו את הגשר. "אמא שלי התקשרה בהיסטריה נוראית לאחי הגדול שהיה בצד השני של הגשר בגבעת שמואל, עם שאר מהילדים והאחיינים. היא נשמה לרווחה כשהוא הרגיע אותה שהם הספיקו לרדת מהגשר, שניות לפני שהגשר קרס".
נס גשר נהג משאית משפחה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד