כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גם זה קורה בחופש: סמינר לשידוכים בהרי אוסטריה

סמינר נוסף של ארגון "בית" המפורסם באירופה, התקיים החודש בהצלחה עם עשרות משתתפים, בעיירת הנופש הינטרגלם, השוכנת בהרי הטירול והאלפים שבאוסטריה • רבים מצאו את שידוכיהם באמצעות הארגון, המתמחה בהצלחה רבה בהתאמת שידוכים בין צעירים וצעירות יהודים באירופה

גם  זה קורה בחופש: סמינר לשידוכים בהרי אוסטריה



סמינר נוסף של ארגון "בית" המפורסם באירופה, התקיים החודש בהצלחה עם עשרות משתתפים, שנהנו מתוכניות מושקעות במשך מספר ימים במלון "אלפן קאראוואנסריי" היוקרתי שבעיירת הנופש הינטרגלם, השוכנת בהרי הטירול והאלפים שבאוסטריה.

את ארגון "בית", הקימו הרב משה והרבנית טובה סטאריק - שלוחי חב"ד בעיר וינה, ובמהלך השנים זכו להקים בתים יהודים רבים בכל רחבי תבל, כאשר רבים מצאו את שידוכיהם באמצעות הארגון, המתמחה בהצלחה רבה בהתאמת שידוכים בין צעירים וצעירות יהודים באירופה.

מיטב המרצים והמומחים מגיעים אל הסמינר מארצות שונות, והללו מעבירים קורסים, סדנאות ושיעורים מותאמים ועשירים בתוכן, ולצדם נערכים סיורים בהרי האלפים ובנהרות המרהיבים שבמקום, עם ארוחות גורמה מיוחדות. בסיום השבת המרוממת, מתקיימת 'מלוה מלכה' מוזיקאלית מיוחדת הנפתחת ב'הבדלה' באווירה יהודית מיוחדת.

מרגשים במיוחד הם סדנאות הסיפורים האישיים של זוגות צעירים שזכו להקים בית בישראל בזכות 'בית', אשר מעוררים השראה ומרתקים את המשתתפים בחוויית ההיכרות ביניהם ובהתמודדויות השונות שלהם.

לסמינרים של "בית" יש ביקוש מכל העולם, וההשתתפות מותנית בוועדת קבלה מיוחדת. במשרדי הארגון שוקדים בימים אלו לקראת הסמינר הבא שיתקיים בתחילת החורף הקרוב, באחת מערי אירופה הגדולות, בתנאים שיאפשרו אירוח גדול יותר של משתתפים.





































אוסטריה סמינר לשידוכים בית חופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד