י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בדיקת מהנדס קבעה לפני מספר חודשים: מצב הגשר תקין לחלוטין

למרות הטענות על ליקויים בגשר רמת אלחנן שקרס אמש, בדיקת מהנדס שנערכה לפני מספר חודשים, קבעה, שהגשר היה תקין. קיבל ציון 95 מתוך מאה. חברת נתיבי ישראל מתכוונת לתבוע מחברת הביטוח של נהג המשאית תשעה מיליון שקלים

צילום: מוטי קרליץ,  פלאש90
צילום: מוטי קרליץ, פלאש90



בדיקת מהנדס שנערכה לפני מספר שבועות קבעה, שגשר רמת אלחנן שקרס אתמול (שני) היה תקין לחלוטין, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

בדיקת המהנדס יואל גרשקו, מומחה לבדיקת גשרים קבעה לפני מספר חודשים קבעה שהגשר תקין, גרשקו מהחברה החיצונית והבלתי תלויה 'גרשקו מהנדסי מבנים', העניק ציון 95 (מתוך 100) בדו"ח שכתב בתאריך 24/04/2017, ולאחר שבדק את הגשר.


צילום: נתיבי ישראל

הדו"ח מחזק את ההנחה כי התשתית הייתה תקינה לחלוטין. לפיכך חברת נתיבי ישראל, מתכוונת לתבוע את כספי הנזק מחברת הביטוח אשר בשלב זה מוערכים ב-9 מיליוני שקלים.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אליחאי טדרי בן ה-58, תושב חולון, במשאית אמש בשעות הערב, לעבר הגשר על כביש 4, והמנוף שעליה היה על פי החשד פתוח כלפי מעלה והתנגש בעוצמה רבה בגשר.

כתוצאה מכך, חציו של הגשר נפל על המשאית והנהג נלכד ונהרג. הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים ונוצרו עומסי תנועה כבדים בכל האיזור. לאחר כארבע שעות של עבודה, מנוף הרים את הגשר והוריד אותו לכביש, החלו צוותי הכיבוי לחלץ את הנהג בן ה-58 שנלכד ולאחר זמן מה הוא חולץ כשהוא ללא רוח חיים.





גשר רמת אלחנן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד