י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יממה לאחר קריסת הגשר: הולכות רגל נפצעו

שתי נערות חרדיות נפצעו בשעות אחר הצהריים לאחר שנפגעו מקטנוע בכביש 4, סמוך לזירת התאונה המחרידה אמש • ייתכן שהנערות ניסו לחצות את הכביש המהיר לאחר שכבר לא ניתן לעשות זאת באמצעות הגשר שקרס

יממה לאחר קריסת הגשר: הולכות רגל נפצעו



פחות מ-24 שעות חלפו מהתאונה המחרידה אמש, עת קרס גשר רמת אלחנן על משאית והרג את נהגו.

היום (שלישי) אחר הצהריים נפצעו באותו המקום שתי נערות חרדיות, לאחר שנפגעו מקטנוע. לא מן הנמנע כי שתי הנערות נפגעו במהלך ניסיון חציה של הכביש הסואן, לאחר שהגשר ששימש עד אמש את הולכי הרגל - איננו.

שתי הנערות נפצעו האורח בינוני וקל, ובנוסף להן - רוכב הקטנוע נפצע באורח קל אף הוא. כוחות ההצלה שהוחשו לזירה העניקו טיפול פואי לשלושת הפצועים, ופינו אותם להמשך קבלת טיפול לבית החולים.

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי "תאונה עם מעורבות שתי הולכות רגל וקטנוע אירעה בכביש 4 סמוך לגשר שקרס אמש בסמוך לשכונת רמת אלחנן בבני ברק. פרמדיק וחובשים מתנדבים באיחוד הצלה סניף בני ברק העניקו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לשתי צעירות הולכות רגל, שנפצעו באורח בינוני וקל. רוכב הקטנוע טופל אף הוא בזירה במצב קל".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה הוסיפיו כי הם "קוראים להפיק לקחים ולהימנע ממעבר רגלי של כביש 4 למרות שבשלב זה אין גשר למעבר להולכי רגל. נקיטה בכללי הבטיחות בדרכים תימנע אסונות מיותרים".
אסון הגשר גשר רמת אלחנן משאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד