כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

שבת בר מצווה עם הופעת אמן על חושי דתי

שבת חתן היא חלק בלתי נפרד מחגיגות גיל מצווה, המשפחה והחברים שמחים בשמחתכם הגדולה ומצטרפים אליכם לחגיגה

שבת בר מצווה עם הופעת אמן על חושי דתי
לא לגעת



אירוח שבת חתן בר מצווה מתבסס היום על ארוחה ועל פעילות בידורית לאורחים. בחירה של פעילות בידור לאורחים אותה תוכלו לקיים ביום שבת היא אתגר של ממש, כאן בדיוק אני נכנס לתמונה עם מופע קסמים ומופע על חושים. המופע מתאים לאירועי גיל מצווה, לילדים, בני נוער ולמבוגרים, הופעתי כבר בהרבה מאוד אירועי גיל מצוות.

קוסם דתי שומר שבת בעצמו מכיר היטב את כל המנהגים, ההלכות והכללים לשמירת קדושת השבת. המופע כולו מותאם לכך ומתאים לקהל שומר שבת, יש לכם אטרקציה מנצחת לאירוע שלכם. תכנית המופע כוללת טלפתיה עם הקהל, השתתפות של חתן השמחה במופע, קטעי בידור עם קלפים, אפשרות לסדנת קסמים בהשתתפות הילדים ועוד. המופע מדהים ומרתק! ניתן לתאם מופע לילדים ומבוגרים כאחד או מופע המשמש תעסוקה לילדים בזמן הארוחות. ההורים נחים והילדים נהנים.

מופע לשבת חתן ללא חשש לחילול שבת

רק אמן על חושי דתי מסוגל לספק לכם מופע לאירוע בשבת בהתאם לדרישות ההלכה ודרישות הרבנים. אם אתם דתיים בעצמכם, אם החלטתם על אירוע מסורתי, אם יש בקהל שלכם אורחים דתיים – אתם יכולים להיות בטוחים בבחירה שלכם. המופע של אסף סלומון לאירועי בר מצווה הולם את האווירה הדתית, המופע כולו מתוכנן תוך התאמה ספציפית למגזר ולאופי האירוע.

מה כולל המופע שמתאים לשבת?

שפת הקסמים היא שפה בה מדברים ילדים ומבוגרים כאחד, מופע קסמים טוב יצליח לרתק ילדים ומבוגרים. מופע הטלפתיה והקסמים משלב שעשועים, הפתעות, הומור ואפשרות השתתפות פעילה של חתן בר המצווה ונציגים נוספים מהקהל במופע. צפויים לאורחים שלכם רגעים קסומים טלפתיים, צפויה להם חוויה לא שגרתית, מרתקת וייחודית. עם המופע של אסף סולומון אתם יכולים להיות בטוחים שאף אחד לא ישכח במהרה את האירוע שלכם.

מעבר של הקוסם בין השולחנות תוך הצגת קסמים וקטעי טלפתיה מעצים את החוויה של האורחים, כל הקסמים מתבצעים ממש לידם. המעבר בין שולחנות האורחים אפשרי במהלך הסעודה בשעות הבוקר או בשעות הערב. המופע המרכזי יוצג על במה, לרוב נהוג לשלב את המופע באירוע לאחר הסעודה כעונג שבת או מיד אחרי הקידוש. מופע הטלפתיה ישאיר את האורחים שלכם פעורי פה, חוויה של פעם בחיים.

מתנה לחתן השמחה

יחס מיוחד לכול אורך המופע יופנה אל חתן השמחה, הוא יוכל להשתתף במופע, ללמוד לבצע בעצמו כמה קסמים וליהנות מהחוויה המיוחדת. האפשרות להופיע יחד עם אמן על חושי על הבמה מחזקת את הביטחון העצמי של הנער. אם דרושה לכם הפעלה לקבוצת ילדים במהלך האירוע, הקוסם ירכז סביבו את כל הילדים לסדנת קסמים מרתקת בסופה כל ילד יקבל במתנה ערכת קסמים קטנים הנושאת את תמונת נער בר המצווה.

אמן על חושי קוסם דתי בר מצווה שבת חתן כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד