כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

האם החרדית שבתה נהרגה בהתהפכות רכב בו נהג צעיר ערבי: "הערבים הם חיות. הם הרגו את הבת שלי" • צפו

צעירה חרדית שנסעה עם ערבי עמו היתה בקשר נהרגה שלשום (שני) בהתהפכות רכבו • במהלך קבורתה פנתה האם לבנות ישראל בבכי: "אני מתחננת אליכן, תעזבו את הערבים הם חיות. תראו מה קרה לבת שלי" • צפו ולא תישארו אדישים

זירת התאונה הקטלנית. צילום: יובל שגיא, מד"א
זירת התאונה הקטלנית. צילום: יובל שגיא, מד"א



אמה של הצעירה החרדית שנהרגה בתאונה, פנתה בהלוויתה לבנות ישראל: "אל תצאו עם ערבים הם חיות".

בבוקר יום שני השבוע אירעה תאונת דרכים קטלנית; רכב פרטי שנסע על כביש 90 לכיוון אילת התהפך, נוסעת נפצעה, גבר נפצע קשה מאוד וצעירה נוספת נפצעה בינוני.

התאונה אירעה מעט לפני השעה 8:00 בבוקר, רכב פרטי שנסע על הכביש מצפון לדרום, התהפך לצד הדרך בסמוך ליטבתה מסיבה שטרם ברורה. ברכב היו נהג ושתי נוסעות שנזרקו אל מחוץ לרכב.

אחת הנוסעות, כבת 30, נפצעה אנושות ולצוותי הרפואה לא נותר אלא לקבוע את מותה. צעיר בשנות ה-20 לחייו פונה באמצעות מסוק לחדר הטראומה בבית החולים סורוקה בבאר שבע שם הוא אושפז ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. צעירה נוספת שהייתה אף היא ברכב, פונתה במצב בינוני עם חבלות ופגיעות ראש לבית החולים יוספטל באילת.

מאוחר יותר התברר באמצעות ארגון להב"ה בראשה עומד בנצי גופשטיין, כי ברכב נהג צעיר ערבי שלצידו ישבה בחורה מבית חרדי עמה היה בקשר בחודשים האחרונים והיא זו שקיפחה את חייה בתאונה.
בוידאו: זירת התאונה ודברי האם בהלוויה.

במהלך סתימת הגולל בהלוויתה אתמול (שלישי), קראה אמה של הצעירה לבנות ישראל שלא לצאת עם ערבים תוך שהיא ממררת בבכי: "השם הטוב יעשה רק טוב. בנות ישראל אני מתחננת אליכן אל תלכו עם ערבים. תראו מה עשה. אוי תהילה שלי. תצילו את עצמכן כולכן. במיוחד למי שאני מדברת עכשיו תקבלו על עצמכן לעזוב את הערבים בשביל תהילה בת חיה. אני מתחננת לפניכן תראו מה קרה לבת שלי זו גזירה משמים. התחננתי אליה, תהילה תעזבי אותו היא לא רצתה לעזוב אותו". אמרה האם בכאב כשהבנות מסביבה גועות בבכי.

האם המשיכה: "אני מבקשת מכם בנות ישראל שלי חמודות תצילו את עצמכן בבקשה בשביל הבת שלי תהילה בת חיה שתהא נשמתה בגן עדן. אנא אני מתחננת אליכן תפסיקו ללכת עם הערבים הם חיות. הם לא יתנו לכן לחיות, הם הרגו את הבת שלי הם לא נתנו לה חיים. היא קיבלה מכות. תראו את הסוף בנות ישראל מי שהולכת עם ערבי תראו מה קורה" והצביעה על הקבר הטרי.
ערבים תאונה קטלנית קבורה לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד