י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ברק אובמה הגיב בציוץ והטוויטר השתגע

הנשיא לשעבר צייץ בחשבון הטוויטר שלו אודות הדריסה שאירעה ביום שבת האחרון בוירג'יניה על ידי גזעניים אנטישמיים ושבר שיא עולמי

ברק אובמה. צילום: פלאש 90
ברק אובמה. צילום: פלאש 90



חשבון הטוויטר של הנשיא לשעבר ברק אובמה שבר אתמול (שלישי) שיא. אובמה הגיב על אירוע הדריסה שאירע ביום שבת האחרון, בשארלוטסוויל - וירג'יניה, בו נדרסה אשה על ידי אדם המשתייך לארגונים גזעניים ואנטישמיים.

אובמה ציטט ציטוט מתוך האוטוביוגרפיה של נלסון מנדלה מ-1994 "Long Walk to Freedom" דרך ארוכה לחופש. בציוץ נכתב "אף אחד לא נולד שונא אדם אחר בגלל צבע עורו או הרקע שלו או הדת שלו, אנשים חייבים ללמוד לשנוא, ואם הם יכולים ללמוד לשנוא, אפשר ללמד אותם לאהוב, כי האהבה באה באופן טבעי יותר ללב האנושי מאשר להיפך".



הציטוט חולק לשלושה ציוצים, כאשר הראשון שבהם כלל תמונה של אובמה עומד מול חלון, וקבוצת ילדים, ילד שחור ילד לבן וילד בלונדוני, מציצים החוצה דרך חלון, התמונה צולמה על ידי הצלם פיט סוזה במרילנד, ב - 2011.

הציוץ עם התמונה שבר שיא עולמי, יותר מ -3 מיליון פיברוטים ויותר ממיליון ריטווטים, מה שהפך אותו לציוץ השני הכי אהוב בכל הזמנים.

הציוץ עם הכי הרבה פיברוטים ושיתופים היה של הזמרת אריאנה גרנדה, שבעקבות הפיגוע בהופעה שלה במנצ'סטר בחודש מאי, היא צייצה שהיא כל כך שבורה מהפיגוע. הציוץ שלה קיבל 2.7 מיליון לייקים, ו-1.1 ריטווטים.
ברק אובמה טוויטר ציוצים שיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד