י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אורנג' משיקה לראשונה תא קולי ויזאולי

השירות החדש מאפשר לראות על גבי המסך את רשימת ההודעות הקוליות ולהקשיב להן ללא שימוש בזמן אוויר • השירות החדשני תומך גם בשיחות וידיאו ופקס • מבצע היכרות - חודש ראשון חינם

אורנג' משיקה לראשונה תא קולי ויזאולי

לקוחות orange בעלי סמארטפונים מכל הדגמים והיצרנים נהנים משירות תא קולי ויזואלי חדש המאפשר לראות על גבי המסך את רשימת ההודעות הקוליות, להקשיב להן על פי סדר הבחירה של הלקוח בלחיצת כפתור פשוטה, כל זאת ללא שימוש בזמן אוויר.

יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק, התוכן ומנועי הצמיחה ציין כי "אנו משיקים היום שירות חדשני ביותר המאפשר לנהל את ההודעות בתא הקולי, על פי צרכי המשתמש. Orange משיקה בו זמנית את השירות בכל דגמי הסמארטפונים ובמכשירים נוספים. זו הפעם הראשונה בעולם בו השירות מושק בסדר גודל שכזה. השירות מאפשר ללקוחותינו ליהנות משדרוג משמעותי לחוויה הקיימת היום, מציע יעילות דרמטית הנגזרת מתוך אפשרות לבחור לאיזה הודעה להאזין, כמו גם לצפות בפקסים והודעות ווידאו, לחייג או לסמס ישירות למשאיר ההודעה. בנוסף לכל יתרונותיו השירות פועל על ממשק data ובכך חוסך זמן אויר הכרוך בחיוג לתא קולי".

התא הקולי הוויזואלי המושק ביום רביעי לראשונה מציג באמצעות ממשק ייחודי את ההודעות בדומה להודעת דוא"ל על-בסיס רשימה הכוללת את פרטי המתקשר, אורך ההודעה ושעת השארתה. אופן הצגה זה מעניק ללקוח את האפשרות לבחור להאזין להודעות הדחופות, בלחיצת כפתור.
לתא הקולי הויזואלי יכולות מלאות של ניהול ההודעה, כולל כפתור “חיוג חוזר” ,שליחת sms חזרה והעברת ההודעה למנוי אחר ולתיבת מייל.

השירות החדשני תומך לא רק בשיחות קוליות, אלא גם בשיחות וידיאו ופקס ומאפשר תצוגה מלאה שלהם. השירות פועל בארץ ובחו"ל. בנוסף, ניתן להקליט מספר פתיחים אישיים חדשים לתא הקולי, בנוסף לפתיח הקיים, ולהפעילם בכל עת, כגון בכניסה לישיבה, צפייה בסרט וכדומה.

ניתן להוריד את היישום מפורטל orange איזור שימושי, או מאתר החברה או באמצעות שליחת המילה vvm בהודעת sms ל-999 או בחיוג לכוכבית 8989*.

ועכשיו אורנג' יוצאת במבצע היכרות - חודש ראשון חינם. עלות השירות בתקופת ההשקה 9.9 ₪ לחודש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד