ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

'יתד' מגיב בפייסבוק: "זה מעשה תינוקי" • צפו

העמוד הרשמי של 'יתד נאמן' בפייסבוק מתייחס לראשונה ל'פרשיית המודעה' שנחשפה ב'בחדרי חרדים' • המודעה צונזרה מהעמוד הראשון, והעיתון תוקף את המבצעים • לייק?

העמוד הראשון נטול המודעה. צילום: הפייסבוק של יתד נאמן
העמוד הראשון נטול המודעה. צילום: הפייסבוק של יתד נאמן

עיתון 'יתד נאמן' שרגיל להיות המטיף בשער ולהטיף לאחרים חטף היום מכה מתחת לחגורה. כפי שנחשף באתר 'בחדרי חרדים' גורמים המזוהים עם צעירי ש"ס, הזמינו מודעה בעיתון במסווה של ארגון תפילה לחינוך הילדים. מי שהתקשר למספר שהופיע על גבי המודעה שמע כי השיטה היחידה לחנך את הילדים היא לא להכניס את עיתון 'יתד נאמן' לביתו.

ואיך מגיבים בעיתון 'יתד נאמן' לעקיצה המתוחכמת? לא תאמינו. במחיקה.

הדף הרשמי של העיתון ב'פייסבוק', מפרסם מידי בוקר את העמוד הראשון של העיתון על גבי הקיר האישי. הבוקר, הועלה כריל העמוד המלא, אלא שלאחר הפרסום באתר 'בחדרי חרדים', החליפו מנהלי העיתון את תמונת העמוד הראשון וצינזרו ממנו את המודעה שפגעה בעיתון.

על גבי ה'קיר' של העיתון התפתח דיון מעניין על ההחלטה לצנזר את המודעה.

מוטי סגל, כותב: נמחק קטע מהעמוד הראשון – הסיבה ידועה לכולם. יתד נפל בעוקץ והכניס מודעה שמפלילה את עצמו עם מס'-0722726761

יעקב גרוס צלם כתב לעיתון: זו לא מחיקה, זה לשים ידיים על העיניים. מה זו התינוקות הזו?

"יתד נאמן" מגיב לצלם וכותב לו: "מה זו התינוקות לשים כזו מודעה?"

בנימין בורנשטיין, שהתעורר מאוחר כותב לחברים: היום בעיתון יש פרסומת תחת הכותרת 'דואגים לעתיד ילדכם?' עם תמונה של ילד חלאקה כאשר מתחתיו מופיע המספר 072-272-6761 כדי להבין את הפאדיחה התקשרו למספר הנ"ל (שכאמור פורסם בעיתון יתד נאמן) ענק!!!

Nisim Perets דווקא לא אהב את הרעיון וכתב: מבריק. אבל לא ישר!!! תארו לכם שהרפורמים יכניסו בעיתון חרדי מסוים מודעה אנונימית הקוראת להצטרף לשורותיהם? זה אולי גאוני. אבל לא מוסרי. אתם נלחמים ביתד וזה לגיטימי! אבל יש גבולות.

יעקב גרוס, עונה ליתד נאמן וכותב: אני בכלל לא נכנס לתוכן המודעה. מחיקה והסתרה הן תגובות של גננת.

תגובת "יתד נאמן", האחרונה לפי שעה: מה הבעיה להתחבא מאחרי פרסום טפשי שכזה? מה יעצור אותי מלפרסם בכל עיתון כל שהוא מודעה עם מספר טלפון ששולח את המטלפן ל... (מלא את החסר...) מה שיקרה זה שכל המפרסמים ייפגעו כי מהיום כל מפרסם שאינו מוכר לא יקבלו את מודעתו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד