י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מהפכת השוברים מגיעה גם למגזר החרדי

אתר שפע דיל מציע לכם היום עד 80% הנחה על שלל מוצרים ושירותים, דילים יומיים לרכישת מוצרי חשמל, טיפוח, טיסות ועוד • איך זה עובד? כל הפרטים בפנים

מהפכת השוברים מגיעה גם למגזר החרדי

הקהל החרדי כידוע מאופיין בגידול טיבעי וכוח קניה הצומח מידי שנה בעשרות אחוזים, הרוכשים מוצרים ושירותים בכמויות גדולות. מהיום, יש לכם כתובת אחת באתר אחד המספק הנחות ודילים עד 80% הנחה על שלל מוצרים ושירותים, דילים יומיים לרכישת מוצרי חשמל, טיפוח, טיסות, נופש ועוד.

שפע דיל, שהוקם במיוחד עבור המגזר החרדי, מאפשר לכם, לבני משפחותיכם ולחבריכם לחסוך כסף וליהנות ממוצרים ושירותים איכותיים, מבלי לשלם עליהם מחיר מלא כפי שהייתם רגילים עד כה.

איך זה עובד? כל דיל המפורסם באתר יישלח אליכם לתיבת המייל הפרטית שלכם או באמצעות הודעת טקסט ע"י שליחת המילה "שפע דיל" למספר 052-9999-200 ובכך תוכלו לרכוש שוברים לאותו דיל במשך זמן מוגבל. כעת, כל שעליכם לעשות הוא לשתף כמה שיותר חברים ובני משפחה כדי שהעסקה אכן תצא לפועל. אם הדיל יגיע לכמות הרוכשים הנדרשת - יש לכם עסקה ואם לא - לא תחויבו בעבורה.

על מנת לרכוש את השובר - פשוט לחצו על כפתור ה"קנה!" לפני שהדיל מסתיים, מלאו את פרטיכם, ולהמתין שמספר המזמינים יגיע למינימום הנדרש כפי שמופיע ליד כל דיל ודיל. רק במועד סיום הדיל יחוייב כרטיס האשראי שלכם ויישלח אליכם קישור להדפסת השובר.

שפע דיל מציע הנחות משתלמות במיוחד לכל בני המשפחה והחברים, לכן מומלץ לצרף לרכישה כמה שיותר אנשים אליכם לרכישה. אנו מפרסמים מבצעים ודילים משתלמים במיוחד, והרשימות נסגרות במהירות. האתר מאובטח לחלוטין ועומד בתקן אבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. בנוסף, זהו האתר היחיד הנותן מענה של מרכז הזמנות בטלפון: 1700-502-802

להרשמה לאתר לחצו כאן
שפע דיל קופונים שוברים הנחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד