ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

אין נויה של אישה אלא (גם) לעצמה / רבקה וולפא

רבות מן הנשים במגזר החרדי כלל אינן מודעות לאפשרות של טיפולים אסתטיים לא פולשניים, שעשויים לשפר במידה ניכרת את מראה עור הפנים שלהן. מהם הטיפולים הפופולאריים ביותר ולמה בעצם כדאי לעשות אותם ולא ניתוח פלסטי?

צילום: pixabay
צילום: pixabay





חכמינו זכרונם לברכה אמרו בחכמתם הרבה ש"אישה נאה, כלים נאים ודירה נאה מרחיבים דעתו של אדם", אך כולנו יודעות שהנוי הנשי אינו צורך של הבעלים שלנו בלבד, אלא קודם כל צורך פנימי שלנו, הנשים. מי מאיתנו לא רוצה להרגיש יפה בעיני עצמה כשהיא מסתכלת על עצמה בראי.

אולם רבות מן הנשים במגזר החרדי נוטות להתעלם מפגעי הזמן ולא מטפלות במראה החיצוני שלהן באופן נאות. בשל כך, הן סובלות מקמטים עמוקים ומאבדות את המראה הצעיר שלהן. לא חבל? יהיו שיגידו שהן חוששות מטיפולים אסתטיים הכוללים ניתוח, אך מחשבה שכזו לא היתה עולה על דעתן אם רק היו יודעות שכיום יש אפשרויות רבות לטיפולי רפואה אסתטית לא פולשניים, שאינם כוללים ניתוח.

כך, למשל, מציעה רשת מרפאות האסתטיקה 'מג'יק פוינט' מגוון טיפולי רפואה אסתטית הכוללים טיפולי בוטוקס להעלמת קמטים וטיפולי הזרקת חומצות היאלרוניות לזירוז ייצור חלבון הקולגן שמעניק לעור את החיוניות שלו, טיפולי מזותרפיה המשלבים ויטמינים ומינרלים שמוחדרים לעור הפנים ומחזירים לו את החיות שלו, וטיפולי מתיחת פנים בטכניקת חוטים, המאפשרת לבצע את הטיפול ללא ניתוח. באופן הזה, כל אחת יכולה להמשיך ולהיות עיקרו של הבית היהודי, להמשיך לדאוג ללימוד התורה של הבעל ולגידול הילדים, ובמקביל להרגיש מטופחת ונאה.

"בין הטיפולים הפופולאריים ביותר במרפאות שלנו אפשר למצוא את טיפולי עיצוב השפתיים והגדלתן", מספרת אירה רזניק ממג'יק פוינט. לדבריה, לא מדובר בהכרח בעיבוי שפתיים. "פעמים רבות מדובר בטיפול שנועד לתקן את הצורה של השפתיים – אם יש להן חוסר סימטריה או היעדר איזון בין השפה העליונה לשפה התחתונה", ציינה. טיפול פופולארי נוסף, בייחוד בקרב נשים בנות 35 ומעלה, הוא טיפול מילוי שקעי העייפות שנוצרים מתחת לעיניים.

לקבלת ייעוץ ולתאום פגישה צרי קשר בטלפון 6245*


"השקעים מתחת לעיניים מתהווים משום שככל שמגיעים לגיל מבוגר יותר, אנחנו מאבדים את הנפח הטבעי שיש לנו בעור הפנים, בגלל הירידה באלסטיות של העור ובגלל הגרביטציה. הטיפול נעשה באמצעות חומצה היאלורונית ובהרבה מקרים מומלץ בשילוב עם שיחזור נפחים או בניה של עצמות הלחיים", ציינה. עוד הוסיפה כי גם טיפולי בוטוקס לטיפול בקמטי המצח הם טיפולים פופולאריים מאוד. "בדרך כלל מגיעות נשים שמגלות את הקמט הראשון ומרגישות שהוא מציק להן. "מדובר בטיפול מאד מהיר ולא יקר. באופן כללי, אנשים רבים עושים היום טיפולי בוטוקס. זה בהחלט הטיפול הכי שכיח", הסבירה. טיפולים שכיחים אחרים הם טיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח, הרמת לחיים, פתרון בעיות הזעת יתר בידיים והזעת יתר בבית השחי, הרמת גבות ועוד.

באיזה גיל כדאי לאישה להתחיל בטיפולי רפואה אסתטית? האם יש גיל שבו תחילת טיפול היא מאוחרת מדי?

"אין על השאלה הזאת תשובה חד משמעית. התשובה תלויה במידה לא מעטה במטרת הטיפול וברמת המודעות של האישה לנושא", הסבירה רזניק ממג'יק פוינט. לדבריה, המודעות בישראל לרפואה האסתטית וליכולת להשתמש בשיטות הטיפול שלה הולכת וגדלה מיום ליום. "בוטוקס הוא לא מילת גנאי יותר. נשים מתחילות יותר ויותר לדאג למצב עורן לפני שהמצב מתדרדר. העור שלנו מיצר חומצה היאלורונית באופן עצמאי, בגיל 25 התהליך הזה נעצר ומכאן אנחנו מתחילים לדבר על צורך בעזרה מבחוץ. תלוי במצב העור, אבל הייתי אומרת שהגיוני להתחיל לטפל בעור בין גיל 25 ל-30", ציינה.



טיפולי ההזרקות לנשים נעשים כולם, כמובן, על ידי רופאות ובאמצעות ציוד איכותי ביותר. "אנחנו דואגים שהרופאות שלנו תהיינה מקצועיות ביותר ובעלות גישה לפציינטית, יידעו להסביר לה מה הן מתכוונות לבצע וכמובן, שתהיינה נשות מקצוע ויידעו לבצע את הזריקות בצורה הטובה ביותר. לעתים קרובות אנחנו משתמשים בחומרים מאלחשים – קרמים, משחות או זריקות לידוקאין – על מנת לצמצם ככל שניתן את החלק הפחות נעים בחוויית טיפולי הרפואה האסתטית", אמרה.

מדוע ללכת אל מרפאות לרפואה אסתטית ולא, נניח, לניתוח פלסטי?

"החלטה לעשות טיפול אסתטי היא הרבה פחות דרמטית מההחלטה לעשות ניתוח. גם אופי הפרוצדורה אינו מחייב. ברוב הטיפולים אפשר לעשות אותם ולצאת לעבודה כבר למחרת, עם פרק זמן מינימלי להחלמה. הטיפולים של הרפואה האסתטית נעשים ללא הרדמה כללית ואינם פולשניים כמו הניתוחים הפלסטיים. כל זה הופך אותם לפחות מרתיעים מאשר ניתוח".

לקבלת ייעוץ ולתיאום פגישה באחד מסניפי הרשת הקרוב למקום מגורייך השאירי פרטים בטופס זה או צרי קשר בטלפון 6245*
טיפוח טיפול פנים בוטוקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד