י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בתו של השגריר עשתה עליה: "גאים בבת שלנו"

טליה פרידמן, בתו של שגריר ארה"ב בישראל, דיויד פרידמן, היתה בין 233 העולים החדשים מצפון אמריקה שהגיעו לישראל אתמול (ג) במטוס שכולו עולים • אביה השגריר: "אנחנו כל כך גאים בטליה. היא תמיד רצתה לחיות בישראל, והיא מגשימה את החלום שלה"

דיויד פרידמן. צילום: משה גולדשטיין
דיויד פרידמן. צילום: משה גולדשטיין צילום: משה גולדשטיין



טליה פרידמן, בתו של שגריר ארה"ב בישראל, דיויד פרידמן, היתה בין 233 העולים החדשים מצפון אמריקה שהגיעו לישראל אתמול (ג) במטוס שכולו עולים, ע"י ארגון 'נפש בנפש'.

הבת בת ה-23, אחות במקצועה, הגיעה לשדה התעופה שם קיבל את פניה אביה השגריר.

"אנחנו כל כך גאים בבת טליה. היא תמיד רצתה לחיות בישראל, והיא מגשימה את החלום שלה. כל המשפחה שלנו גאה בה מאוד", אמר דיוויד פרידמן לכתבים בשדה התעופה.

השגריר גם שיבח את ארגון "נפש בנפש" על תיאום הטיסה הגדולה של העולים מצפון אמריקה, ועל המבצע הלוגיסטיגי הגדול בהבאת מאות עולים.

"מה שמדהים זה שיש לך כל כך הרבה אמריקאים שמגיעים לישראל והם יישארו אמריקאים, אבל הם הולכים להיות ישראלים, וזה מוסיף הרבה לשתי המדינות. זה מאוד מעודד לראות את הקשר מתחזק בין ישראל לאמריקה" הוסיף השגריר.

מבין 233 העולים החדשים, 70 יתגייסו לצה"ל לאחר קבלת אזרחותם הישראלית. העולים החדשים הגיעו מ -19 מדינות בארה"ב, ומשני מחוזות שונים בקנדה, ביניהם 64 ילדים, שש קבוצות של תאומים ו -26 אנשי רפואה.
טליה פרידמן נפש בנפש דיויד פרידמן עליה שגריר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד