י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נהרגו בפיגוע - המשפחות יקבלו מיליון וחצי שקל

המשפחות של 22 הקורבנות שנהרגו בפיגוע במנצ'סטר ארנה, בסיום הופעה, יקבלו כל אחד מהם 250,000 ליש"ט (כמיליון וחצי שקל) מכסף שנתרם על ידי הציבור • בין מקבלות הפיצויים, 2 אחיות שאיבדו את שני הוריהן בפיגוע

זירת הפיגוע במנצ'סטר. צילום: רויטרס
זירת הפיגוע במנצ'סטר. צילום: רויטרס



המשפחות של 22 הקורבנות שנהרגו בפיגוע במנצ'סטר ארנה, בסיום הופעה, יקבלו כל אחד מהם 250,000 ליש"ט (כמיליון וחצי שקל) מכסף שנתרם על ידי הציבור.

בין המשפחות נערה בת 12 ואחותה בת ה-20, שאיבדו את שני הוריהן בפיגוע ב-22 במאי, הנערות השהתייתמו- פטריסיה ואלכס קליס - יקבלו 500,000 ליש"ט ביחד, לאחר שאמם ואביהם נהרגו בזמן שהמתינו לאסוף אותם בסיום ההופעה, כך מדווח הגארדיאן הבריטי.

57 אנשים שהושפזו לפחות שבעה ימים בבית החולים כתוצאה מפציעתם בפיגוע, יקבלו 60,000 ליש"ט מקרן We Love Manchester, (אנחנו אוהבים את מאנצ'סטר) שצפויה לחלק בין 16 ליש"ט ל -17 מיליון ליש"ט מתרומות.

תשעה אנשים עדיין מאושפזים בבית החולים. על פי סו מרפי, יו"ר הקרן וסגן מנהיג מועצת העיר מנצ'סטר. הקרן עדיין לא החליטה אם תשעת המאושפזים הפצועים צריכים לקבל יותר כסף כדי להתמודד עם הפציעות שגרמו לחייהם להשתנות.

בנוסף עוד 96 אנשים שאושפזו ללילה אחד עד שבעה לילות בבית החולים, יקבלו 3,500 ליש"ט כל אחד, אבל כמה מהם צפויים לקבל יותר, אם הם יאלצו, לעבור טיפולים פיזיוטרפיים, לדוגמא אנשים ששוחררו במהירות מבית החולים, אבל מאז נאלצו לחזור חזרה, מאחר וכאבים תקפו אותם שוב.

רוב הכסף כבר חולק למשפחות, השאר יחולק בימים הקרובים.
פיגוע מנצסטר ארנה פיצויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד