י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פרשנות מרתקת לנבואה: ליקוי החמה הקרוב ישפיע על צפון קוריאה

המיסטיקה היהודית מסקרנת את העולם - פרשנות עתידית שנתן הרב ברגר מעלון 'פנינים' על דברים שכתב ה'ילקוט משה' פורסמה בעולם. ליקוי החמה הקרוב קשור למתח ארצות הברית וצפון קוריאה ואף יביא להפלת הרודן • מרתק

ליקוי חמה. צילום: פלאש 90
ליקוי חמה. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



ליקוי חמה שיתרחש בחודש הבא יביא לסופו של הרודן. כך מתאר ספר שנכתב לפני יותר ממאה שנה, ואשר הכותב חזה את ליקוי החמה שיתרחש בשבוע הבא, ומתאר את תוצאות המאבק בין ארצות הברית לצפון קוריאה.

אתר "ברייקינג ישראל ניוז" פרסם על נבואה שנכתבה בספר "ילקוט משה". לפני יותר ממאה שנה.

הרב יוסף ברגר, בן האדמו"ר ממישקולץ, שמוכר לכולנו כעורך העלון הפופולרי ‘פנינים’ אמר לאתר "ברייקינג ניוז ישראל", כי "הנבואה קובעת שכשיהיה ליקוי חמה בתחילת חודש אלול, כפי שיקרה בשבוע הבא, מנהיגי המזרח יסבלו רבות".

בשבוע הבא יתרחש ליקוי חמה נדיר שיעבור על פני כל רחבי ארצות הברית, תופעה אסטרונומית זו, הייחודית בכל מערכת השמש, מתוארת כאזהרה אלוקית המכוונת במיוחד לארצות הברית. כך מתאר האתר לקוראיו.

ב -21 באוגוסט, יהיה ליקוי חמה מצפון מערב ארה"ב אל דרום מזרח האוקיינוס האטלנטי. הליקוי יתרחש ביום האחרון של החודש העברי של חודש אב, שהוא היום בו אומרים סליחות ל'יום כיפור קטן'. האתר מתאר את היום הזה, כיום שלמחרת בבוקר - אחרי הליקוי יתחילו היהודים לתקוע בשופר כל בוקר במשך 40 יום עד יום כיפור, מאחר וזה תואם את 40 הימים שהיה משה רבינו בשמיים.

רבי משה בן ישראל בנימין כתב ספר בשם 'ילקוט משה' בשנת 1894 והודפס במונקטש, בדפוס המפורסם של משפחת בלייער.

שם נכתב שליקוי החמה בתחילת חודש אלול הוא "סימן רע במיוחד", לפי הרב ברגר, מדובר על מנהיגי המזרח ולטענתו זה הנשיא הצפון קוריאני, שיסבול אם ימשיך להתגרות בארצות הברית. הרב ברגר הוסיף שצפויות להתרחש אסונות נוספים, כמו סופות ומוות של בעלי חיים, בנוסף הרב ברגר אומר "הגויים חייבים לקיים את שבע מצוות בנח, אחרת הם יהיו במצב קשה".

בדיוק כפי שמכת החושך המקורית במצרים, נועדה להזהיר את מצרים, אומר הרב לזר ברודי, רב ומורה באמריקה, "במיסטיקה היהודית, השמש מייצגת את אומות העולם, והירח מייצג את ישראל", אמר הרב ברודי "הליקוי הזה הוא רק מעל ארצות הברית, זו צעקה מלמעלה שאומרת, אמריקה, תחזרי אל הקב"ה ותשללי את כל הלגליזציה שלך מה שהתורה קוראת תועבות".

הרב ברודי הוסיף כי "ליקוי הירח הזה אמר לי שיש פגם באמונת היהודים, ואני לא מדבר על הלא-דתיים, היהודים הדתיים צריכים לחזור בתשובה עוד יותר, אמונה ומצוות מרימות אותנו מעל הכוכבים, ואז אנחנו לא צריכים לדאוג לגבי מה שקורה בעולם".

"אבל כאשר היהודים נאחזים בדרכי החיים האמריקאיות", הזהיר הרב ברודי, "אנחנו מאבדים את הקשר עם הקב"ה".

כאמור, בימים האחרונים איים טראמפ על צפון קוריאה, כי אם תמשיך לאיים על ארה"ב, הוא ישפוך עליהם אש וגופרית, וזה מה שהביא את הרב ברגר לשלוף את הנבואה.
צפון קוריאה ליקוי חמה הרב יוסף ברגר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד