י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המלון שקרא ליהודים להתקלח נזרק מאתר ההזמנות הפופולרי

"אנחנו מצטערים, אבל כרגע לא ניתן להזמין מקום לינה במלון "פאראדייס" באתר שלנו" כך נכתב באתר ההזמנות הפופולרי שהחליט להעניש את בעלי המלון בשוויץ שהפגין אנטישמיות נגד יהודים

השלט על רקע המלון. באדיבות: 'ישראל היום'
השלט על רקע המלון. באדיבות: 'ישראל היום'



המלון בשוויץ, שביקש מאורחיו היהודים להתקלח לפני כניסה לבריכה, ולהשתמש במקרר בשעות מסויימות, הוסר מאתר ההזמנות הפופלרי Booking.com שבו התאפשר עד היום להזמין חדר במלון, כך דווח באתר JTA.

מנהלי אתר האינטרנט בו מזמינים נופשים במלונות ברחבי שוויץ, הודיעו כי לא יאפשרו יותר להזמין דרכם מקום במלון "פאראדייס" שבארוזה, שמנהליו הציבו שלטים המבקשים מהיהודים להתקלח לפני הכניסה לבריכה.

המלון פרדייס בארוזה, שנמצא כ-80 ק"מ מדרום מזרח ציריך עדיין מופיע באתר Booking.com, אך חסום להזמנות.

"אנחנו מצטערים, אבל כרגע לא ניתן להזמין מקום לינה במלון "פאראדייס" באתר שלנו", נכתב בדף, המפנה משתמשים לרשימת המלונות האחרים באזור.

נציג של Booking.com אמר לשמעון סמואלס, מנהל העניינים הבינלאומיים של מרכז שמעון ויזנטל, (המרכז שנלחם להביא לדין את הנאצים שנשארו בחיים, ושיש להם חלק בהשמדת יהודים), כי הוא לא יאפשר להזמין דרכם מקום במלון, בשל השלטים האנטישמיים. בנוסף לשלט שעל הבריכה, שלט נוסף קבע את זמני הגישה של היהודים למקרר במלון.

"אנחנו לא נסבול אפליה מכל סוג שהוא. אנו יכולים לאשר כי הנכס המדובר אינו זמין עוד ב- Booking.com", אמר נציג לסמואלס בהודעת דואר אלקטרוני בתגובה לבקשתו של סמואל לפעולה משמעתית של Booking.com נגד המלון.
שלט אפרטהוס פרדייז רחצה ארוזה שוויץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד