י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קריסת גשר רמת אלחנן • רעיית הנהג שנהרג חושפת בראיון: "שמעתי רעש נוראי של חריקה. הבנתי שקרה משהו"

יומיים לאחר האסון בכביש 4 בה קיפח את חייו נהג משאית שהתנגש בגשר רמת אלחנן, חשפה רעייתו בראיון ל'ערוץ 2' כי היא נסעה במקרה כמה מטרים לפניו ושמעה את רעש הקריסה

הגשר על המשאית.
הגשר על המשאית.



חדווה, רעייתו של אליחי טדרי ז"ל נהג המשאית שנהרג בקריסת גשר רמת אלחנן בבני ברק התראיינה אמש (רביעי), לראשונה ל'ערוץ 2', וסיפרה על אשר אירע: "נסעתי בערב יום שני האחרון על כביש 4, מטרים ספורים מאחורי קרתה תאונה. מיד אחרי שעברתי את הגשר, ממש שניות ספורות, שמעתי רעש נוראי של חריקה כזאת. הבנתי שקרתה תאונה, שמשהו קרה עם גשר".

לדבריה: "ניסיתי להתקשר לאלי והוא לא ענה לי. המשכתי להתקשר ולא הפסקתי להתקשר. התחלתי לרעוד והייתי בטוחה שקרה משהו נורא, איך שראיתי את המנוף אז יותר מדי דברים התחברו לי".

חני, גרושתו של אליחי סיפרה ל'ערוץ 2': "שמעתי על התאונה בחדשות. 6 שעות לאחר מכן בשעת לילה מאוחרת, התעוררתי למשמע דפיקה בדלת, לא הבנתי למה דופקים לי חזק בדלת, כשפתחתי ראיתי שוטר, הוא אמר לי שככל הנראה אליחי נהרג בתאונת דרכים. ישר ידעתי שזה במשאית".

שפרית הבת של אליחי, סיפרה ל'ערוץ 2': "רק לפני חודש אבא ליווה אותי לחופה. מאז היוודע האסון, אני לא מפסיקה לצפות בסרטון הוידאו של החתונה ומנסה לעכל. הוא כל כך חיכה לחתונה שלי, כל כך חיכה שאתחתן ואביא לו נכדים. הוא רק רצה שיהיה לי טוב, שיהיה לי בעל טוב".

עו"ד אסף זוהר שמייצג את משפחתו של אליחי ז"ל אמר ל'ערוץ 2': "חברת נתיבי ישראל יצאו ומסרו דיסאינפורמציה, לגבי המהירות של המשאית, שלמיטב הבנתי ומביקור שלי עם מומחה בטיחות במקום היתה בין 50-60 קמ"ש, ולא כמו שניסו לטעון".


בחברת 'נתיבי ישראל' דחו את הטענות של עו"ד זוהר, והסבירו שמדובר בגשר שתוכנן להעביר הולכי רגל. אין לגשר כזה יכולת להכיל עוצמת פגיעה ישירה של 60 טון כפול 100 קמ"ש. מנגד במשפחה אומרים כי הם ימשיכו לנהל מאבק נגד הטענה הזאת.⁠⁠⁠
קריסת גשר רמת אלחנן אליחי טדרי נהג משאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד