ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

כאוס בהופעה בנתניה: מאות נותרו בחוץ עם כרטיסים

מאות אנשים שרכשו כרטיסים להופעת הענק שהתקיימה הערב (ה') במתחם הספורטק בנתניה, בהשתתפות הזמר מרדכי בן דוד ובנו יידל וורדיגר, נותרו בחוץ מפאת חוסר מקום • חלק מן הקהל שכן נכנס, לא מצא בכל המתחם כסאות פנויים, ונאלץ לעמוד על רגליו לאורך כל זמן המופע • כל הפרטים

כאוס בהופעה בנתניה: מאות נותרו בחוץ עם כרטיסים



הערב (חמישי) התקיימה במתחם הספורטק בנתניה הופעת ענק בהשתתפות הזמר מרדכי בו דוד, בנו יידל וורדיגר, הזמר בערל צוקר, תזמורת המנגנים ומקהלת בעלי המנגנים.

בהופעה נטלו חלק על פי הערכות כ-6000 איש, אולם מסתבר כי כמות הקהל יכלה להיות גדולה יותר אלמלא מאות שנותרו בחוץ, חלק מהם עם כרטיסים שנרכשו בכסף מלא.

בנוסף, חלק מן הקהל שכן נכנס לא מצא בכל המתחם כסאות פנויים, ונאלץ לעמוד על רגליו לאורך כל זמן המופע.

דוד, אחד מהאנשים שסורבו להיכנס, על אף שרכש כרטיס, סיפר ל״בחדרי חרדים״: ״הגענו מעפולה, אני עם כל המשפחה פה, קניתי 7 כרטיסים במכירה מוקדמת ולא נותנים לי להיכנס. אני לא יודע מי אחראי לזה, אבל אני מאוכזב מאד. שעה וחצי נסיעה כל צד, וזה פשוט שערוריה״.

פנינו להפקה הרשמית: אלעזר פרץ ממטה חב"ד נתניה, אמר בשיחה ל״בחדרי חרדים״: ״זה לא בידיים שלי. מה שקרה זה שנכנסו המון אנשים ללא כרטיסים, מה שגרם למשטרה לסגור את המתחם על מנת שלא לגרום לסיכון חיי אדם. אפילו אשתי נשארה בחוץ לזמן ארוך״.

פרץ ממשיך ומסביר כי ״הקהל שנכנס ללא כרטיס תפס את הכסאות לאלה שכן שילמו. הבאנו כמה מאות כסאות יותר מהכמות של הכרטיסים שנמכרה. קשה לאמוד את חריגת הכמויות בסדר גודל שכזה״.

מטעם משטרת ישראל לא נמסרה תגובה רשמית, אך גורם מטעמה מסר כי "מדובר בעומס חריג של קהל שהגיע לאירוע, דבר שדרש וויסות של הכוחות בשטח מטעמי ביטחון ובטיחות של קהל המשתתפים. זו היא פעילות שגרתית של משטרת ישראל, האמונה על שמירת ביטחון הציבור".
נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד