י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

באירופה העייפה מעדיפים להתכחש, לעצום עיניים • דעה

באם אירופה לא תשים לעצמה מראה מול הפנים ותתעשת, יהיה לה קשה לצאת מהבוץ בו היא מסבכת את עצמה בידיים. בשבדיה, דנמרק, כבר ״מורעלים״! מפרי-הביאושים שייבאו וקטפו לעצמם מרצון. המהגרים המוסלמים לא משתלבים ונטמעים, הם משתלטים!! כופים עצמם על המקומיים • יצחק שינפלד בטור נוקב

השמירה ברחובות ברצלונה. צילום: קבוצת מדברים תקשורת
השמירה ברחובות ברצלונה. צילום: קבוצת מדברים תקשורת



ברצלונה. הטרור שוב הכה בבירה אירופאית האוהדת את העניין הפלשתינאי-מוסלמי. העולם המערבי החופשי בהכחשה והדחקה שמאיימות על נוחיותו, איכות חייו, חרותו ובעתיד, מערערת על עצם קיומו החופשי בארצות מגוריו.

הטרור-האיסלאמי משתמש בנושא הסכסוך הישראלי-פלשתינאי בכדי להסתיר את שאיפותיו הדתיות- כפיית דת האיסלם ואורחות חייו על העולם כולו. שאיפותיו הטריטוריאליות - השתלטות איסלאמיסטים פיזית על אירופה תחילה ובעתיד עוד ועוד. אירופה מביטה ומתעלמת.

רוצחי-דאע״ש המדינה האסלאמית, אומרים בקול! ופועלים לבצע בפועל, את מה שרוב האסלמיסטים הקיצונים שואפים וחושבים בשקט. השלטת האיסלם הסוני על העולם. הרצון והשאיפה, ״חליפות עולמית״. כל קשר בין העקרונות הנ״ל לסכסוך הפרטי שלנו, מקרי לחלוטין.

העולם המערבי השבע והנגוע באנטישמיות, הזורמת בעורקיו ומובנת לו בדנ״א ובאישיות, מביט בשכניו האיסלאמים, במציאות היומיומית בסביבת מגוריו הקרובה, המאיימת על אורחות חייו וחרותו ומתעלם. באירופה העייפה מעדיפים להתכחש, לעצום עיניים, לדחות את הקץ לדור הבא ובינתיים לחפש ולמצוא אשמים נוחים.

הסכסוך הישראלי-פלשתינאי, ״אשם״ קבוע. לאורך הדורות דווקא הימין האידיאולוגי ״אנטישמי״ במוצהר, שנאת זרים והאחר, הינה האידיאה המובילה. לעומת השמאל-הנאור באירופה, שאמור לחבק ולקרב את האחר והזר, להוקיר פתיחות, חדשנות, שיוויון מגדרי. לדחות ולהוקיע כל כפייה דתית אולטימטיבית על האחר, ביזוי והשלטת חוקי-דת וכללי לבוש מגדריים.

בניגוד למציאות העכשווית, להגיון ולשכל הישר, מצא לעצמו השמאל הרדיקאלי באירופה, ״קרבן-נוחות״! שמספק לו ולמצפונו,הסבר נוח לאיומים וההשתלטות על אורחות-חייו בתוככי ערי מגוריו וסביבת חייו. הסכסוך בישראל, מדינת העם היהודי.

המחבל ממרוקו שפיגע בברצלונה!! ינק את שנאתו ורצחנותו כתוצאה מהסכסוך הישראלי-פלשתינאי. אבסורד, המונע ויונק משורשים אנטישמים מובנים בני אלפי שנים. היהודי הקרבן הנצחי.

למזלו של האנטישמי-מכחיש השואה מרמאללה, הנשיא אבו-מאזן, שמיהר לפרסם הודעה: ''מתנגדים לטרור על כל צורותיו''. הנרצחים לא ישראלים! כך שהוא לא ״צריך״ לממן את משפחות ה״שהידים״! מבצעי פיגוע הדריסה. נוכל, שקרן! הנייר סובל כל שטות. הטמטום האירופאי מדחיק, ומכסה הכול. אירופה בולעת.

באם אירופה לא תשים לעצמה מראה מול הפנים ותתעשת, יהיה לה קשה לצאת מהבוץ בו היא מסבכת את עצמה בידיים. בשבדיה, דנמרק, כבר ״מורעלים״! מפרי-הביאושים שייבאו וקטפו לעצמם מרצון. המהגרים המוסלמים לא משתלבים ונטמעים, הם משתלטים!! כופים עצמם על המקומיים.

אורח-החיים המערבי מודרני, כופה הזדקנות והתמעטות האוכלוסיה המקומית פיזית ומעשית. המשך הגירה איסלמית כתוספת לילודה מוגברת של המהגרים הותיקים כשיטה ואמונה, הנעזרת ומנצלת מדיניות רווחה ותמיכות מטורפת, משנים את הדמוגרפיה באירופה.

פוליטיקאים מקומיים כבר ״חייבים״! להתחנף למצביעים המוסלמים באם הם חפצי חיים וקריירה. במדינות שונות באירופה מגיעים לנקודת האל-חזור. בקרוב מאד יהיה מאוחר מדי. המצב יוצר קרקע פוריה לצמיחת ארגוני ימין קיצוניים. ״בהפוך על הפוך״ בהולנד, הימין הקיצוני מחבק ומתחנף לישראל. ימות המשיח.
הפיגוע בברצלונה דאעש טרור אבו מאזן הסכסוך הישראלי פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד