י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

טראמפ: "לטבול כדורים בדם של חזיר ולירות בטרוריסטים"

טוב זה לא מפתיע. טראמפ רגיל להזין אותנו בטקסטים מפוצצים וזו היתה תגובתו לפיגוע אמש בברצלונה כשהוא מתכוון להתמודדותה של אמריקה עם הטרור לפני 100 שנה, מה שהביא לשקט ארוך טווח

דונלד טראמפ. צילום: רויטרס
דונלד טראמפ. צילום: רויטרס



הנשיא טראמפ התייחס אמש (חמישי) בספרד, לפיגוע הקשה בברצלונה בו נהרגו 13 בני אדם ונפצעו מעל 100, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו.

"Study what General Pershing of the United States did to terrorists when caught. There was no more Radical Islamic Terror for 35 years".

בתרגום לעברית כתב הנשיא "כי המערב צריך ללמוד מהגנרל האמריקני פרשינק מלפני 100 שנה, שהורה לטבול כדורים בדם של חזיר, לפני הירי בטרוריסטים איסלמיים, מה שהביא לשקט מטרור איסלאמי למשך 35 שנים".

הנשיא טראמפ התייחס לסיפור על ההתמודדות של האמריקנים עם מחבלים מוסלמים בפיליפינים ב- 1909, שאז הורה הגנרל פרשינג לאנשיו לטבול את הכדורים בדם של חזיר לפני הוצאתם להורג של 49 מתוך 50 אסירים, כשהאדם האחרון נשאר לחיות כדי לספר לאנשים מה קרה.

סיפור זה כבר הופץ ב-2001, והוא זכה להכרה רחבה כמיתוס.

גם לפני שנה וחצי כשהתמודד טראמפ על תפקיד יו"ר המפלגה הרפובליקנית אמר את אותם דברים, בכנס מול תומכיו סיפר אז טראמפ על הגנרל פרשינג שנלחם בטרור האיסלאמי בעזרת הוצאה המונית להורג של מחבלים בעזרת קליעים שנטבלו בדם חזיר.

האירוע לפני שנה וחצי התקיים בדרום קרוליינה שם נאם טראמפ מול תומכיו, כשזמן קצר לפני נאום טראמפ, האפיפיור פרנציסקוס העביר ביקורת חריפה על טראמפ, ואמר "אדם שחושב רק על בניית חומות ולא בונה גשרים הוא לא קתולי", את הדברים אמר האפיפיור בתגובה להתבטאויותיו של טראמפ נגד מהגרים. טראמפ כמובן לא נשאר חייב והגיב "אם דאע"ש יתקוף את הוותיקן וזו המטרה של הארגון, אני יכול רק להגיד שהאפיפיור יתפלל שהנשיא של הוותיקן יהיה דונלד טראמפ".⁠⁠⁠⁠
דונלד טראמפ הפיגוע בברצלונה טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד