י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

טרגדיה בחדר המיון: התמוטטה ונפטרה שישה ימים לאחר שילדה בת

שישה ימים לאחר לידת בתה, הגיעה חנה רוזנברגר ע"ה, אם לארבעה, לחדר המיון של בית החולים שערי צדק והתלוננה על כאבי בטן. דקות אחר כך היא התמוטטה ולמרות מאמצי הרופאים היא נפטרה. בית החולים: "מדובר בסיבוך נדיר"

בית החולים שערי צדק, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
בית החולים שערי צדק, צילום: יונתן זינדל, פלאש90 צילום: יונתן זינדל/פלאש90



ברוך דיין האמת. טרגדיה קשה בבית החולים שערי צדק בירושלים. בשבת נפטרה האשה החשובה מרת חנה רוזנברגר ע"ה שישה ימים לאחר שילדה את הילד הרביעי והיא בת 32 בפטירתה, וזאת בשל סיבוך בלידתה.

המנוחה ע"ה בתו של הרה"ח ר' אביש ציינוירט מבעלי 'גלאט עוף'. השבת נערך קידושא רבא בבית המדרש סאטמר בירושלים לרגל השמחה בהולדת הבת למרות האבל. בעלה הוא האברך החשוב הרב ישכר דב רוזנברגר מחסידי סאטמר ונכד האדמו"ר מסטראפקוב זצ"ל.

לפי דיווח בידיעות ירושלים היא שבה לבית החולים שערי צדק שם ילדה בליל שבת, והתלוננה על כאבי בטן. בחדר המיון היא התמוטטה וחרף מאמצי החייאה ממושכים, מותה נקבע במקום.

עדיין לא ברור מה הוביל למוות אך על פי ההערכה הרופאים מדובר בסיבוך נדיר המתרחש גם ימים לאחר הלידה. הסבוך בלתי ניתן למניעה ולצפייה מראש, והסכנה לאם עלולה להיות נזק נוירולוגי, מוות.

בית החולים שערי צדק הגיב ומסר: "נסיבות הפטירה אינן מעידות על אבחנה מדוייקת, אך האבחנות הסבירות הן דימום פנימי, או תסחיף ריאתי המתואר בספרות הרפואית כארוע נדיר המתרחש בימים שלאחר הלידה.

"הלידה שהתקיימה 6 ימים קודם למותה של היולדת, היתה לידה נרתיקנית ללא כל סיבוך, והיולדת שוחררה לאחר יומיים בריאה עם תינוק בריא. בית החולים משתתף בצער המשפחה והמקרה דווח למשרד הבריאות".

הלוויתה תצא הערב, מוצאי שבת מבית המדרש סטראפקוב בשכונת מאה שערים בירושלים להר הזיתים שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.,
שערי צדק לידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד