י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המשטרה עצרה את מארגני הפגנת השמאל בפ"ת

משטרת ישראל חסמה במהלך השבת את הפגנת אנשי השמאל המתקיימת מזה מספר חודשים בפתח תקווה מול בית היועה"מ לממשלה. עצרה את המארגנים מני נפתלי ואלדד יניב. הליכוד תוקף את נפתלי: "שקרן"

ההפגנה נגד נתניהו. פלאש90
ההפגנה נגד נתניהו. פלאש90



משטרת ישראל חסמה במהלך השבת את הפגנת אנשי השמאל המתקיימת מזה מספר חודשים בפתח תקווה מול בית היועה"מ לממשלה.

כזכור, משטרת ישראל הבהירה בבית המשפט כי לא תאפשר קיום ההפגנות במיקומם, בסמיכות לביתו של היועמ"ש, בין היתר בשל היותו במיקום סואן המסכן את המפגינים.

במהלך השבת הקימה המשטרה מחסומים רבים בעיר וחסמה מהמפגינים לבוא למקום. שניים ממארגני ההפגנה, אלדד יניב ומני נפתלי, עוכבו בדרכם להפגנה.

יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן אמר: "אני מברך את המשטרה על העיכוב המוצדק של ראשי הפגנות השמאל. הגיע הזמן שהאנרכיסטים יבינו כי לא יוכלו לכפות את דעתם באלימות וכי הנסיון הפסול ללחוץ על היועמ"ש תוך גרימת סבל רב לתושבים הוא לא מוסרי ולא חוקי. אנחנו החלטנו לכבד את הוראות המשטרה ולא להגיע למקום, אני שמח שהמהלך שיזמנו הביא לקץ ההפגנות בכיכר גורן".

תוך כל הערב פרסם הליכוד פוסט התוקף את נפתלי הטוען כי "בניסיון לנגח את ממשלת הליכוד בראשות נתניהו, מפגיני השמאל מציגים את מני נפתלי כדמות ערכית וישרת דרך. זה לא חדש, גם ערב הבחירות האחרונות לכנסת מני נפתלי כיכב בתעמולת השמאל נגד הליכוד.

עם זאת מוסיף הליכוד, "בפועל, כפי שמתברר מתצהירים ומסמכים שהוגשו לפני מספר חודשים לבית משפט השלום בהרצליה, עולה כי מדובר באדם שמצהיר הצהרות כוזבות וביצע שורה של עבירות. הנה הראיות שהוצגו בבית המשפט:

"בתצהיר קבלתו כעובד במעון רה״מ הצהיר נפתלי שיש לו 12 שנות לימוד (השכלה תיכונית) בעוד שבפועל סיים רק 9 שנות לימוד. הוא גם השמיט מהטופס הנ״ל את העובדה שסולק ממקום עבודתו הקודם בגין אלימות פיזית קשה נגד חברו לעבודה. בעדותו בבית משפט השלום באשקלון, שם הורשע אביו בשבע עבירות תקיפה חמורות שכמעט הביאו למותו של שכנו, טען נפתלי שסיים את עבודתו במעון רה״מ כדי לסייע בשיקום אביו, אבל בתביעתו נגד המדינה טען תחילה שסיים את עבודתו בגין אי קבלת תקן, ולאחר מכן בגין התעמרות.

"בתביעה לקצין תגמולים במשרד הביטחון טען, זמן קצר לפני שהחל לעבוד במעון, שהוא סובל מסחרחורות ונדודי שינה ושאינו מסוגל לעבוד, ואילו בתביעה שהגיש לבית הדין לעבודה טען שעבד במעון למעלה מ-400 שעות בחודש (!).

"תושב עפולה התלונן במשטרה שראה את נפתלי, בשנתיים בהן שימש כאב הבית במעון רה״מ, מעביר מדי שבוע לגיסו ברכב בין 5 ל-7 ארגזים של מצרכי מכולת וחומרי ניקוי, שעל פי חשדו נגנבו ממעון רה״מ.

בפוסט מופיעים טענות נוספות נגד נפתלי, לפיו, "אלה רק כמה עובדות על מני נפתלי שמוסתרות מעיני הציבור בניסיון של גורמים אינטרסנטיים להציגו כאביר שלטון החוק, במטרה לפגוע בראש הממשלה נתניהו, ברעייתו ובליכוד. עצוב".
פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד