י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מחוקקת בארה"ב: "מקווה שטראמפ יירצח"

סנטורית המשתייכת לדמוקרטיים קיוותה להירצחו של הנשיא, כך כתבה בדף הפייסבוק שלה אך כעבור זמן מה מחקה • התגובות לא איחרו לבוא גם ממפלגתה קראו לה להתפטר

אילוסטרציה. צילום: pixabay
אילוסטרציה. צילום: pixabay צילום: pixabay



מחוקקת מטעם מדינת מיזורי "מקווה שטראמפ ירצח": המחוקקת השחורה מריה נדאל, הגיבה ביום חמישי האחרון לפוסט בפייסבוק, בו קיוותה "שטראמפ יוצא להורג". מאוחר יותר מחקה את התגובה בפייסבוק, על התקווה להתנקשות בחייו של הנשיא דונלד טראמפ, ואמרה כי היא מתוסכלת מתגובתו של הנשיא על האלימות בשארלוטסוויל - וירג'יניה, בהלכה נדרסה למוות אשה בת 19 על ידי נהג ימני קיצוני ונפצעו עוד עשרות.

הסנטורית הדמוקרטית מריה צ'אפל-נדאל אמרה כי טעתה בכתיבת ההודעה ולא התכוונה למה שהיא אמרה, אבל היא סירבה להתפטר. היא אמרה שכתבה "אני מקווה שטראמפ ירצח", בתגובה לפוסט שבו הוצע לסגן הנשיא מייק פנס לנסות להדיח את טראמפ מכהונתו.

"מה שכתבתי בדף הפייסבוק הפרטי שלי, זה היה לא נכון", אמרה לסוכנות הידיעות AP, "אבל אני אמשיך לדבר על הכעס והתסכול שהובילו לכך".

רצונה לראות את הנשיא טראמפ נרצח, הביאה לנזיפה מהירה ממחוקקים דמוקרטים, שקראו לה להתפטר.

ביניהם היו המנהיג הדמוקרטי של הסנאט מינהורי ג'ינה וולש, שכינה את עמדתה של צ'פל-נדאל כ"נוראה". יו"ר המפלגה הדמוקרטית של מיזורי, סטיבן וובר, אמר כי ההערות שלה הן "בלתי ניתנות להגנה והמפלגה לא תסבול בשום אופן קריאות לרצח הנשיא".

"אני מגנה אותה, זה מקומם" הוסיפה הסנטורית הבכירה של ארה"ב, הדמוקרטית האמריקנית, קלייר מק'סקיל. "היא צריכה להתפטר".

המפלגה הרפובליקנית הממלכתית קראה גם היא להתפטרותה, אך צ'פל-נדאל אמרה כי אין לה כל כוונה לעשות כן.

השירות החשאי של ארה"ב ה-FBI פרסם הודעה בה נכתב כי הוא בוחן את כל האיומים על הנשיא, "בין אם הם ישירים, ובין אם הם משתמעים".
קריאה לרצח דונלד טראמפ מחוקקת אמריקנית פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד