י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ה-BDS מצא את האשמים לפיגוע: "אירופה"

בהצהרה שפרסם הארגון הידוע לשמצה בשל קריאותיו החוזרות ונשנות להחרים את מדינת ישראל, כתגובה לפיגוע בברצלונה נכתב: "אנו מגנים את הממשלות באירופה על מדיניות החוץ שלהן ומעורבותן בהפרות זכויות אדם ברחבי העולם"

שמירה בברצלונה לאחר הפיגוע. צילום: רויטרס
שמירה בברצלונה לאחר הפיגוע. צילום: רויטרס



הצהרה של ה-BDS "אירופה אשמה בפיגועי הטרור"

בהצהרה על התקפת הטרור בברצלונה שבה נרצחו 14 בני אדם ונפצעו מעל 100 נוספים, הסניף המקומי של ארגון BDS הקורא לחרם על ישראל, מסר כי "אירופה אחראית לפיגועים".

הסניף הקטלוני של תנועת החרם, הצהיר שממשלות אירופיות "אחראיות" לפיגועים בספרד, הארגון אמנם גינה את הפיגועים ומסר, כי "הוא מביע סולידריות עם הקורבנות וקרוביהם, אך אנו מגנים את הממשלות באירופה על מדיניות החוץ שלהן ומעורבותן בהפרות זכויות אדם ברחבי העולם".

בהתייחסות לטרור העולמי נאמר: "אנחנו גם לא שוכחים את קורבנות הכיבוש הצבאי, המלחמות והטרור באפגניסטאן, עיראק, פלסטין, לבנון, לוב, סוריה, תימן, מצרים, תוניסיה, מרוקו, מאלי, ניגריה, חוף השנהב, בורקינה פאסו ועוד הרבה מקומות שבהם מה שקרה אתמול בברצלונה הוא אירוע יומיומי" כך מדווח האתר JTA.

הארגון האנטישמי הוסיף, כי "אנו מדגישים את התנגדותנו לאיסלאמופוביה, לשנאת זרים ולכל צורות ההפליה, הסולידריות היא הנשק החזק ביותר שלנו".

רשת פרו-ישראלית בשם ACOM שמקומה במדריד ושפעולותיה המשפטיות בשנים האחרונות גרמו לעשרות פסקי דין שהביאו לכשלון של תנועת ה-BDS, שלחו את הצהרת ה-BDS בדואר אלקטרוני לעיתונאים וכינו אותו "גרוטסקי" שזה בתרגום חופשי "תמהוני ומגוחך".

"תנועה המבוססת על שנאה, הנצחת סכסוכים, והגנה על טרור, כמו הארגון BDS, לא יכולים להטיף לשני על מוסר" כך מסר הארגון שנלחם ב-BDS.
BDS הפיגוע בברצלונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד