י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

עשרות כבר זכו במבצע המלהיב של הקיץ 'ממחזרים וזוכים 3'

מבצע הקיץ המלהיב 'ממחזרים וזוכים 3 עם הבלנבים' של תאגיד המיחזור אל"ה נמשך, ועשרות משפחות כבר מיחזרו בקבוקים וזכו בהגרלה המיוחדת באופניים ובכ'כרטיספר' לרכישות ברשת ספרי אור החיים. רוצים להשתתף גם אתם בהגרלה? השליכו למחזורית הסמוכה אליכם בקבוקי פלסטיק משפחתיים ריקים עליהם ציינתם את מספר הטלפון שלכם, ואולי באחד הימים הקרובים תקבלו גם אתם טלפון שזכיתם!

עשרות כבר זכו במבצע המלהיב של הקיץ 'ממחזרים וזוכים 3'
אל"ה



בימים אלו עוקבים בתאגיד המיחזור אל"ה אחר המיחזוריות ההולכות ומתמלאות על ידי הציבור שממחזר כל השנה וכעת גם זוכה בפרסים. בכל שבוע פוקדים נציגי אל"ה יישובים אחרים ועורכים הגרלה בין הממחזרים. בכל שבוע זוכים מספר ממחזרים באופניים וב'כרטיספר' לרכישות ברשת ספרי 'אור החיים'.
בתום המבצע תיערך הגרלה ענקית בין כל המשתתפים במבצע על נופש משפחתי של שלושה לילות באחוזה יוקרתית במרום הגליל. בנוסף, העיר שתגדיל את שיעור המחזור באופן משמעותי תזכה בפעילות עירונית חוויתית לילדי העיר בחג החנוכה הבעל"ט. השתתפתם במבצע? זכיתם פעמיים: גם בסביבה נקייה וגם תשתתפו בהגרלה על פרסים מיוחדים.

הזוכים בפרסים הראשונים במבצע הודו לתאגיד המיחזור אל"ה על הפרסים המיוחדים, וציינו כי הפרס האמיתי מבחינתם הוא החשק הגדול להמשיך ולמחזר את בקבוקי השתייה המשפחתיים. "זה מבצע מיוחד ומלהיב שכל המשפחה נהנית להשתתף בו. מהיום כולם אצלנו, מהגדולים ועד הקטנים, זוכרים שבקבוקים לא נופלים בפח – רק במיחזורית", ציינה משפחה זוכה אחת. אחרת הודתה בגילוי לב כי "אנחנו שמחים להשתתף במבצע ולדרבן את כל השכנים להשתתף גם. אנחנו כבר זכינו, אבל כולנו רוצים שגם העיר שלנו תזכה בפרס הגדול ונרוויח בכפליים".

המבצע מתקיים עד לתאריך כ"א אלול תשע"ז (2.8-12.9.17), בכפוף לתקנון ובפיקוח עו"ד


אלה מחזור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד