י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תיעוד: שני אלה פרצו בליל שבת לארגון חסד

שני אלמונים פרצו בליל שבת לאחר חצות, למשרדי ומחסני "המכירה לקהילה" בבית שמש. צפו בתיעוד

צילום: איציק ילין
צילום: איציק ילין





בליל שבת לאחר חצות, הגיעו שני בני אדם לאיזור התעשייה הר טוב ב' בבית שמש, ופרצו למשרדי ומחסני "המכירה לקהילה", העורכים מכירות שבועיות במחירים מוזלים של מזון, חד פעמי, פירות וירקות.

בתיעוד מצלמות האבטחה שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', נראים השניים נכנסים למחסן סמוך, שוברים את הקיר המפריד ונכנסים לתוך המחסן. "מדובר במחסן שרק לפני שבועיים נכנסנו אליו, כל הציוד חדש וגם המלגזה באמצעותה הפורצים שברו את קיר המשרד ופתחו את הכספת" מספר אחד העובדים.

הפורצים במחסן הסמוך, נערכים לפריצה. צילום: איציק ילין

במשך כארבע שעות שהו הפורצים במחסן, במהלכם הצליחו לשבור את דלת הכספת במשרד באמצעות מלגזה ולרוקן אותה מתוכנה. "אנחנו מעריכים כי את הכספת הם הצליחו לפרוץ באמצעות המלגזה שלנו. הכלי הוא ממש חדש והפורצים במשך שעות הכו שוב בשוב בשיני המלגזה בכספת עד לפריצת הדלת" אמר ל'בחדרי חרדים' איציק ילין עובד המקום.

צילום: איציק ילין

"הכספת שהיו בה מזומנים וצ'קים נגנבו יחד עם ציוד משרדי ומחשבים, המשרדים נהרסו כמעט לחלוטין באמצעות המלגזה, בה שברו קירות וכל דבר שנתקלו בו" הוסיף איציק. תלונה הוגשה למשטרת בית שמש ושם פתחו בחקירה.

"מכירה לקהילה" הינו ארגון המבצע רכישות גדולות במשק במחירים מוזלים על מנת לסייע למשפחות חרדיות מרובות ילדים ברכישת מוצרים בסיסים בזול, כדוגמת מכירות שכונתיות אחרות.

צילום: איציק ילין

המנכ"ל שמואל לוינסון, אומר ל'בחדרי חרדים' כי מי שדיווח על כך למשטרה, היו שכנים חילונים. "מיד בצאת השבת הודיעו לי על כך והגעתי למקום, אז התברר לי כי המשטרה כבר הייתה שם וגם חוקרי מז"פ על מנת לאסוף ממצאים וראיות בניסיון לאתר את הפורצים. מדובר בנזקים גדולים של מאות אלפי שקלים, רק ההרס שזרעו נאמד בכ-100 אלף שקל, וזה עוד לפני הכסף והצ'קים שנגנבו".

צילום: איציק ילין

ממשטרת ירושלים נמסר ל'בחדרי חרדים' כי חוקרי זיהוי פלילי הגיעו למקום אתמול וגם היום ואספו הרבה ממצאים, בנוסף נערכת חקירה גם במישור המודיעיני, על מנת לאתר את הפורצים.









המכירה לקהילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד